Ångrar mig

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon är det tävling och jag skulle nog helst inte vilja vara med, men det är lite sent att dra sig ur. Jag fick ponnyn jag skrev upp som tredje val, vilket jag befarade att jag skulle få. Det är 4 andra som ska starta i samma klass och de kommer att dela på 2 andra hästar. Båda de hästarna är riktigt fina, ffa. fullblodskorsningen. Den andra är fuxen jag brukar rida på söndagar numera, men jag har dessvärre inte lärt mig hur han funkar än, så jag valde inte honom alls.

Det här innebär ju att jag kommer att komma sist, och det med ganska stor marginal. Med kass ryttare på lika kass häst kan det inte bli något annat resultat.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 712
Senast: Cocos
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag tycks ha en hobby med förhinder, då jag inte riktigt lyckas ordna med det jag önskar. Seniorens ägare behöver jobba häcken av sig...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mamma var här i några dagar i förra veckan. Hon hjälpte till med lite av varje. Tyvärr upptäckte jag idag att hon hade städat bort en...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp