Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns inga specialregler för ridskolor, du har den rätt som avtalats. Det bästa vore väl att prata med ridskolan och se om det kan lösas, antingen med ett snack med ridläraren eller kanske byta grupp.Ridskolan i sig är jättebra och jag går fram i utbildningen men jag och ridläraren har nog bara inte matchande personligheter. Jag får tänka framåt och vänta på min ordinarie ridlärare kommer tillbaka.
Jag tänkte bara på det här att två terminer per år men eftersom det är tre månaders uppsägningstid och det på hemsidan står att abonnemanget fortlöper. Så fortsätter abonnemanget även då över terminer?
Jag har funderat på det här nämligen vad som gäller ångerrätt, gäller ångerrätt t.ex. när man precis började ridskolan hade man ångerrätt då precis i början av abonnemanget?
Ursäkta en förvirrad småbarnsförälder-hjärna
Jag tänkte bara på det här att två terminer per år men eftersom det är tre månaders uppsägningstid och det på hemsidan står att abonnemanget fortlöper. Så fortsätter abonnemanget även då över terminer?
Kontakta ridskolan, kanske du kan få byta ridlärare/grupp?Ridskolan i sig är jättebra och jag går fram i utbildningen men jag och ridläraren har nog bara inte matchande personligheter. Jag får tänka framåt och vänta på min ordinarie ridlärare kommer tillbaka.
Jag har funderat på det här nämligen vad som gäller ångerrätt, gäller ångerrätt t.ex. när man precis började ridskolan hade man ångerrätt då precis i början av abonnemanget?
Ursäkta en förvirrad småbarnsförälder-hjärna