Ängagårdens hingstar - pris?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Thildha
  • Startdatum Startdatum
T

Thildha

Jag sitter och funderar på nästa års hingstval :d men har dessvärre inte tillgång årets (2004 alltså) katalog med priser på Ängagårdens hingstar - någon som kan hjälpa mig? Även om det är gamla priser nästa år, så indikerar de ju vart man hamnar..

Det är Guido och Almoretto jag är intresserad av :love:

Någon som vet hur många ston Guido haft per år?

Sv: Ängagårdens hingstar - pris?

Almoretto :love:

Jättefin. såg honom på Helsingborgs hingsttåget i våras. Helt outstanding var han!!

Ring till Per så får du priserna

Almoretto var min hetaste kandidat i år :love: - han har i mitt tycke det mesta - stammen, exteriören och enligt pappret även förmågan och psyket. Hade ju fantastiska resultat på vid sitt bruksprov. Hade dödligt gärna velat sett honom live...

Dock blev det inte han i år pga en annan anledning men till våren är det mycket troligt att jag provar honom.

PM:ar priserna till dig!

Olgaklara - Jag har faktiskt aldrig sett honom live (var dessvärre bortrest när hingsttåget var i Hbg), så valet föll på For Feeling i år. Jättekul att du som sett honom live gillar honom så mycket - jag har för mig från någon annan tråd att du gillar FF också? Verkar som vi har samma hingstsmak isåfall :love:

Belize - Tack igen för priserna! :banana:

Han var verkligen superfin, underbar galopp och ett mkt lätt och luftigt språng. Han var iof rätt stor, men hade ändå lättheten.

Såg ut att vara super att rida vilket hans bruksprovs siffror talade för med. Har för mig att han hade 10:r på temperament och ridbarhet

Jag har oxå funderat på Almoretto.. :love: Vill veta priserna jag med!!!!! Har iofs tänkt att ringa till Ängagården å prata med dem ang hingstval till mitt sto. OM jag nu ska betäcka henne!?!
For Feeling är oxå en kandidat.. :love:

Liknande trådar

Avel Funderar lite hur jag ska tänka kring försäljning av mitt sto och tar gärna lite tips av er med erfarenhet. Hon är dräktig nu och fölet...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: maria_b
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 688
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 541
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden