Sv: Angående Kalla Faktas program....
När det bevisas som sant kommer du då att fundera på hur mycket kraft du lagt ner på att övertyga alla om motsatsen
Det jag har gjort är att på ett objektivt sätt belysa saken.
Jag har ställt mig frågan om el har någon effekt ö.h.t.
Jag har ifrågasatt den oerhörda risk som Svanstedt har tagit om detta är sant.
Jag dömer inte någon utan fakta!
Lika lite som jag skulle döma dig på förhand bara för att några vittnen påstår att du har gjort någonting förkastligt!
Jag vill ha en rättsstat och ett socialt samhälle som bygger på att övertygande bevis kan presenteras just för att inte någon oskyldig ska bli dömd!
Med ditt resonemang kan vi skrota hela rättsväsendet då några vittnesmål räcker för att bli dömd och hängd!
-Så kan vi ju inte ha det vad det än gäller, eller hur?
Till skillnad mot bla min objektivitet (att vara objektiv betyder att man inte tar ställning för eller emot utan att man äger ett neutralt kritiskt tänkande) så framstår du som synnerligen subjektiv som helt utan källhänvisning rapar fram saker som att "vi minsann blundar men DU vet hur det är" utan att presentera någon som helst tillförlitlig fakta -mer än anonymludd inifrån en torktumlare som väcker mer frågor än respekt.
Jag har inte sett att någon enda person här i tråden skulle ta den berörda travtränaren i försvar om det kommer fram att han är skyldig.
-Tvärtom!