Angående hingsttåget...

C

crazy

Var inne på hemsidan där Lyx-hingsttåget står med...men där står inte en enda hingst angiven.Blir det inget eller? :confused:

Ja, man undrar ju. Så här dags brukar sidan vara så gott som klar... Några hingstar måste väl ändå vara anmälda nu. :confused:

När jag precis var inne och tittade så fanns det listor på anmälda hingstar på alla platser... Det är inte så att ni glömt uppdatera sidan? ;)

Mvh Cissi

Jag blev oxå besviken!

Jag hade tänkt att åka på Tingsryds visning men jag tror att jag tar Helsingborg istället (bara 28 extra mil :( )eftersom det var fler hingstar där.

Lill / Stall Nöbbeled

Vi får väl försöka leta upp varandra :) ( hur lätt det nu blir bland allt folk! )

Jag kom till och med i från min vännina för två år sedan :o Det är inte bra att gå i sin egen lilla värld.

Lill / Stall Nöbbeled

hej!
var i helsingborg ska det vara?
har aldrig varit på hingståg så det skulle ju vara kul att se.
var det den 14/4?

Hihi! Nej man måste hålla rätt på varandra! Lätt hänt att tappas bort när det är mycket folk, vilket jag antar att det kommer att vara.

Har du ingen jacka med stallnamn på? Som är lätt att upptäcka? :)

Jag är nog inte så svår att missa! Leta bara efter en lång och tjock tjej med svart jacka med gult klubbnamn på ryggen! Jag brukar sticka ut :D bland alla smala ryttare!

Det är andra som är svåra att upptäcka!! när de försvinner i folkmassorna.

Men jag gör gärna ett allvarligt försök att hitta dig!

Lill / Stall Nöbbeled

Ja det är den 14:de. Det brukar faktiskt vara väldigt trevligt på visningarna och man brukar få chansen att gissa vilka "förklädda" hingstar som visas.

Lill / Stall Nöbbeled

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 403
Senast: ildiko
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
715
Senast: Amha
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 438
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar