Ang valpköp

BuenoBull

Trådstartare
Hejsan!

Har planerat hundköp ett tag nu och hade kontakt med en uppfödare som jag ville ha valp från. Ett tag senare hittade jag en annan uppfödare som bodde närmre mig vars jag också kunde tänka mig ta valp från, vilket jag bestämde mig för, just för att hon bodde närmre mig (lättare att åka fram och tillbaka osv). Nu har det visat sig att parningen troligen inte tog sig hos henne, men jag är ju fortfarande intresserad av att ha valp i sommar. Tycker ni att jag kan höra av mig till den första uppfödaren igen, eller är det fult? :confused:

:bow:

Sv: Ang valpköp

Jag tycker du kan ta kontakt igen och berätta som det är, att du är intresserad av valp.

Sv: Ang valpköp

Okej, tack så mycket för svar :) Ringde igår och det blev ett samtal på 50 min. Jag hoppas på en liten bebis iaf! :bump:

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 132
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 900
Senast: geting
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 912
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 257
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2