Ang eget företag eller ej.

Joyride

Trådstartare
Jo jag läste att man får "dra in" upp till 30 000kr på tex inridning utan att behöva ha företag. Man vissar bara det på deklarationen. Får man ha F-slattsedel? Och vilka "avdrag" ska man göra, bara för skatten??? :confused:

För att få ett så korrekt svar som möjligt är det nog enklast att ringa skattemyndigheten.

*håller upp handen*

Skulle nog tro att jag är den skylldiga till att skriva det om du läste det bland annonserna (är det du som mailat mig? Har inte hunnit kolla upp det du frågade om) men jag ska inte säga säkert vad som gäller för jag håller just på och lär mig det själv. Sparar det som ska betalas som skatt och hoppas att jag gör rätt tills jag kommit underförn med det. Men kommer du på det före mig så säg gärna till! ;)

ja det är jag :smirk: jag har tänkt att ringa skattemyndigheten och höra efter. Men hör gärna av dig när du vet mer så gör jag detsamma :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 965
Senast: Squie
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
672
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 026
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 272
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar