Mynta2
Trådstartare
Är det nån som använder sådant ? Jag funderar starkt på skaffa. Jag menar, det finns ju plötslig spädbarnsdöd, och vem säger att inte vi kan drabbas ? Dessutom på Montels talkshow i dag snackade dom om PSD, och det jag inte visste var att barn över 1 år även kan drabbas, även om det är ovanligt. Det var nån mamma där som berättade om sitt barn som dog. Detta barn tror jag var över 1 år gammalt. Det låg och sov och hon skulle väcka det för dom skulle i väg på kontroll, då var det dött .
Tycker att det är en ganska bra försäkring, även om det nu bara larmar. Men jag läste om de olika larmena, och många gånger när barnet har andningsuppehåll så vaknar de till av larmet som ljuder och börjar andas igen. Synd att dom verkar snordyra, men som sagt, priset är väl inte avgörande, men nog undrar man varför dom ligger i den prisklass dom gör...Tekniken är väl väl utvecklad nuförtiden menar jag.
Tycker att det är en ganska bra försäkring, även om det nu bara larmar. Men jag läste om de olika larmena, och många gånger när barnet har andningsuppehåll så vaknar de till av larmet som ljuder och börjar andas igen. Synd att dom verkar snordyra, men som sagt, priset är väl inte avgörande, men nog undrar man varför dom ligger i den prisklass dom gör...Tekniken är väl väl utvecklad nuförtiden menar jag.