Anatomiskt 3-delat bett, var?

kopparberg

Trådstartare
Var det Pessoa som tagit fram dem? Ngn som vet vart man kan hitta sådana? Förslagsvis på internet, eller om ngt känt märke som finns i de flesta hästaffärer lagerför dem?

Sv: Anatomiskt 3-delat bett, var?

Sprenger gör jätte bra anatomiska bett annars. Och de är lätta att få tag på!

Tack för tipset! Sprenger finns ju i de flesta butiker här i närheten.

Ja visst finns dom dt. Personligen tycker jag dessutom att dom är bättre än Pessoa dessutom :)

Jag gissar att Sprenger är snäppet billigare också?
Finns det olika modeller eller finns det bara en sort?

Tror inte att de är billigare. Mnen det beror nog lite på vilken modell man köper!

Det finns hur många som helst. Det lättaste är nog om du går in till din butik och säger vad du ungeför vill ha. De finns i hur många modeller och utformningar som helst och ö´är verkligen bäst!

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 414
Senast: Vicks
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 288
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?