Det spelar ju ingen roll hur rena produkterna är om de inte innehåller de näringsämnen som kroppen behöver.Men det hoppas jag verkligen att du könner
Köp rena produkter så mår du bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det spelar ju ingen roll hur rena produkterna är om de inte innehåller de näringsämnen som kroppen behöver.Men det hoppas jag verkligen att du könner
Köp rena produkter så mår du bra
Jag köper inte några stora partier så det oroar mig inte. En viss diskrepans spelar ju mindre roll, en häst behöver inte ha exakt samma varje dygn utan det jämnar ut sig på en vecka.Ja men det är ju bra
Alla ser ju inte heller vad hästarna behöver.
Men hur ackurat är en analys för allt foder du köper in tror du?
Jag går efter erfarenhet alert vaksamhet och ett ”gott djuröga”Hur kan övertro vara farligt för att analysen kan vara fel, men oanalyserat är toppen? Det blir ju samma sak
Tveksam men funkar det för dig så är det ju ändå braJag köper inte några stora partier så det oroar mig inte. En viss diskrepans spelar ju mindre roll, en häst behöver inte ha exakt samma varje dygn utan det jämnar ut sig på en vecka.
Jag går efter erfarenhet alert vaksamhet och ett ”gott djuröga”
Lika lite som jag missar att människor inte mår bra lika lite gör jag det på ett djur
Jag måste inte ha falska snuttefiltar
Grunden är något helt annat
NejSå du anser att alla analyser är fel?
Jag går efter erfarenhet alert vaksamhet och ett ”gott djuröga”
Lika lite som jag missar att människor inte mår bra lika lite gör jag det på ett djur
Jag måste inte ha falska snuttefiltar
Grunden är något helt annat
Nej
Jag anser att övertro till analyser är skadligt
Anser du att alla analyser är rätt?
Men är det så svart eller vitt för digVart går gränsen för övertro till att ha det som ett hjälpmedel tycker du?
Jag vet inte, jag mailade och frågade nu hur de gör sina analyser och hur stor tillförlitlighet de har.
Men är de 50% rätt är det större chans att ha ett hum om vad hästen får i sig än 0 som det blir utan analys.
Men är det så svart eller vitt för dig
Om analys gör dig trygg är det ju bra
Uppenbarligen mår rätt många hästar kasst MED analys
Övergödda, felgödda
Men är det så svart eller vitt för dig
Om analys gör dig trygg är det ju bra
Uppenbarligen mår rätt många hästar kasst MED analys
Övergödda, felgödda
Jag tänker att en analys är ett riktmärke att utgå ifrån. Ett viktigt verktyg bland andra verktyg för att komponera en foderstat till min häst. Varken mer eller mindre.Tveksam men funkar det för dig så är det ju ändå bra
"Det var skrivet med glimten i ögat
Jag försöker ingenting
Jag ville ha reda på till vilken grad denna övertro på analys hamnade på
Om folk blir irriterade är det deras val
Du måste inte förstå poängen med trådarna
Analys är ett hjälpmedel, inte något magiskt. Ingen sätter sin analys på en piedestal
Joho jag ramar in min och sätter på väggen såklart ber en bön till den varje kvällAnalys är ett hjälpmedel, inte något magiskt. Ingen sätter sin analys på en piedestal
Men hur du uppfattar mig och om det är kul eller inte vad har det med mig att göra?"
Påstridig, ha rätt mentalitet och en air av dryghet
Det handlar ju inte om analysen
Det handlar om att få rätt"
Tja, det är rätt likt vad du håller på med. Glimten i ögat eller ej är det hela uppenbart inte sådär jättekul när folk skriver bra sakliga svar om varför analys är positivt (svaren är utformade efter dina inlägg dvs hur du skriver) och detta är din attityd genom trådarna Att visa på att hästforum "hugger på allt"?
Joho jag ramar in min och sätter på väggen såklart ber en bön till den varje kväll
Gör inte alla här det
Jo jag har sett det om och om igenAnalys är ett hjälpmedel, inte något magiskt. Ingen sätter sin analys på en piedestal