Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför då inte köpa en renrasig Amstaff?
Nu har ju jag eng staff och är inte så pass insatt i Amstaffuppfödning att jag känner att jag kan tips om en uppfödare till dig...
Och att leta uppfödare får du nog göra själv.....
Bara för att jag föreslår för dig att du ska köpa dig en renrasig hund innebär inte att jag är så pass inläst på rasens olika uppfödare att jag kan ge dig tips..
Men gå igenom ALLA uppfödare som är inom ditt rimliga avstånd och börja beta av listan, vissa kan man stryka direkt andra ringer man till, åker och träffar ..
Calazirya skrev:Min uppfödare bor 120 mil ifrån mig & det gick ju det med, åkte upp till norr och hälsade på henne när valparna var 4 veckor och då hade hon inte bestämt sig för om vi fick köpa valp än, hon sålde INGA valpar över telefon..
Jaa, precis! Det är ju ändå en engångsgrej.
Jag håller helt med radon.
Ska man prompt "blandrasavla" så ska man hålla sig till raser ur samma grupp.
(Jag har själv en 75%amstaff 25% apbt-tik)
En korsning mellan kamphund/vakthund skulle jag aldrig ge mig på.
Man kan ju fundera över vad fasen uppfödaren tänkte på (såvida det inte var en tjuvparning vill säga...)
Ta en titt bland annonser på omplaceringshundar, de allra flesta av dessa är blandraser mellan hundraser ur olika grupper
Man ger abortspruta om ens tik har tjuvparat sig, as simple as that!
valparna har ju som krypit ut, och nästan alla är sålda.
(tio)