Amerigo Vega CC - liknande billigare sadel?

idaida

Trådstartare
Har en Amerigo Vega hoppsadel +2 som ligger kanon. Skulle dock behöva en dressyrsadel med men har just nu inte förutsättningar att lägga ytterligare 20'på en sadel.
Är det npgon som har en häst med Vega som kan tipsa om anna märke och modell som ligger bra?
Letar alltså inte efter spekulationer utan någon som faktiskt kanske har en Vega och något annan? :)

Har en Amerigo Vega hoppsadel +2 som ligger kanon. Skulle dock behöva en dressyrsadel med men har just nu inte förutsättningar att lägga ytterligare 20'på en sadel.
Är det npgon som har en häst med Vega som kan tipsa om anna märke och modell som ligger bra?
Letar alltså inte efter spekulationer utan någon som faktiskt kanske har en Vega och något annan? :)
Ett tips är att kolla annonser i England. Jag har köpt flera Amerigosadlar därifrån för mellan 6-8000 inkl porto. Dock är pundet lite dyrare nu än när jag köpte, men inte så pass dyrt så att sadlarnas priser blir som här.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 952
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 679
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: aiquen
·
Utrustning Hej, har haft mycket sadel bekymmer med mitt fullblod. Sadelprovare häromkring har jag redan tagit ut men antingen tycker dom att det är...
Svar
17
· Visningar
3 864
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka