Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var där
Helt sjukt bra ekipage... Shit! Kommer aldrig kunna tävla..
Shoppade inte så värst mkt.. Har ju egen butik, så då blir det lite bakvänt
Men jag köpte ett fint halsband (bling), bellboots (kopia på prof choice) De hade jag väl kunnat köpa hem billigare till butiken() En knallröd grimma med stora bling.
Sen köpte jag 4benskydd snorbilliga=har redan slängt dem.. Helt värdelösa..
Tog till förnuft och shoppade inte så mycket. Ett par nya boots (jättefina) och lite småkrafs. Höpåse, Neatsfootoil, borstar och lite småprylar.
Oh - ja - köpte ju americanajacka också, från Old Sorrel. Röd, jättefin.
En sån jacka testade jag, men tyckte den satt skit på mej..
Ville ju ha den med luva i blått Men jag tyckte att den va dåligt insydd i resåren i nederkant, tyget bubblade ju sig ovanför. Och den va alldeles för stor "runt om" och lite kort i unisex storleken. Hatar att vara avlång
Den va ju dretsnygg..
Jo, jag hade bra gärna köpt en sån jacka jag med, den var urläcker Men det blev ingen sån trots allt. Kunde inte riktigt motivera ett jackköp just nu, hästen behöver ett nytt vintertäcke mer.
Kan ni inte berätta mer om evenemanget, ni som var där? Var bodde ni? Hur åker ni? Vad får man inte missa? Jag har varit på väg i åratal men ju aldrig tid att åka när det väl drar ihop sej
Vi flög ner ifrån köpenhamn till münchen. Därifrån tog vi taxi till augsburg (stavn..) väl framme på tisdagmiddag så packade vi in oss Brian Kronborgs lastbil, bodde väldigt flådigt i hästdelen.
kostnad för flyg och taxi blev väl ca 1600:- per person, inte så farligt.
Jag åkte med i en av hästbussarna hem, sov väl en sisådär 7timmar av 18. Det var riktigt välbehövligt efter en super rolig vecka där man inte vill missa något alls!! Jag var väl iofs mest intresserad av att titta på kosse-grenarna, men det andra var helt otroligt att se
ahh..praktiskt med lastbilsboende och så blir det ju mer pengar över för shopping! Är det taxi som gäller från Munchen t Aubsburg?
Om man skall bo på hotell -10 är det kanske dags att boka redan nu..
Nej det går att ta tåg också, men jag var för lat för att kolla upp det
Det funkade att bo i en hästlastbil, dock inte det bekvämaste jag varit med om. Nästa gång ska det vara liiite mer bekvämlighet för min del
Men kul var det alla gånger, varmt och skönt och billig god öl
(shoppingen var säkert super för dem som har välfylld plånbok eller inte har egen butik, priserna var hutlösa..)
Hundavel & Ras Jag har haft tre hundar i vuxen ålder (är själv uppfödd på Newfoundlandskennel :D). Alla är Löwchen. Min första hane var en omplacering...
Foder & Strö Se om du kan få tag på rapspellets. Överlägset torv som jag tycker blir klafsigt och halt bara och trevligare stallmiljö och bättre för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.