Amatörjockeylicens!

OutOfService

Trådstartare
Nu jäklar är det dags för mig att få tummen ur att ta licens! :D så dags nu när galoppsporten är på väg under :p men jag hoppas det blir ordning igen!

Finns det någon mer här som ska ta licens i oktober? :)

Det är mer nervöst än nånsin! På väg till Malmö nu för sista förberedelserna och på lördag och söndag är det dags! :D

Hepp :( vaknade upp på onsdagen med världens jävla dunderförkylning och feber ..kämpade mig igenom veckan och var lite bättre på lördagen så försökte mig på löpningen, efter 1km fick jag dock ge upp då jag fick totalt andnöd :( :( sen var jag om möjligt ännu sjukare och utan röst i 1 vecka till.

Så nya tag i april..

@tolksele

Hepp :( vaknade upp på onsdagen med världens jävla dunderförkylning och feber ..kämpade mig igenom veckan och var lite bättre på lördagen så försökte mig på löpningen, efter 1km fick jag dock ge upp då jag fick totalt andnöd :( :( sen var jag om möjligt ännu sjukare och utan röst i 1 vecka till.

Så nya tag i april..

@tolksele

Näe fy vad tråkigt.. Enda trösten är väl att du inte kunde bli kuggad för du kunde ju inte ens försöka... :down:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 722
Senast: Milosari
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
400
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 125
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 667
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar