Panamera

Trådstartare
Funderar på att köpa en häst :love: efter honom, så jag undrar:

Vad för slags avkommor blir det efter honom?
Hur är dom i tempramentet?
Hur är dom i psyket?

Tacksam för svar snarast!

Diana

Sv: Almeto Z

Vi har en efter Almeto. Går internationell hoppning, vunnit stora derbyn, mycket trevlig att rida och hoppar som sagt bra. Idag är han den snällaste som finns, vilket barn som helst kan rida honom på marken, men jag har hört att han var ett litet vilddjur som barn:p

Innan jag träffade denna hade jag inte så mkt till övers för Almeto Z, kanske fortfarande inte min favorit. Men jag kan inte säga så mkt då jag bara träffat på denna avkomman.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 760
Senast: tara
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Murray
·
Utrustning Hej!😊 Jag hade viljat köpa en sådan här gjord som finns på bilden jag har lagt till. Men jag undrar vilken storlek som jag borde välja…...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: VincentM
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 758
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix