Alltså...

C

ChristinA

Just precis kom GD tiken med min Gillette rakhyvel i munnen!
Den låg på tvären så den farliga änden och lite av skaften stack ut på sidorna. Hon hade varit inne i duschen och kollat lite...
Himla hund. Tänk om hon skurit sig i munnen...
Men det såg himla gulligt ut!
Hon kom bärande på den och ville ut i trädgården!
*Skulle bara leka lite*....

Min hund kom smaskandets på något
och när jag körde in handen hittade
jag ett skalpellblad. Konstigt nog
skar sig varken jag eller hon på det
trots att det var helt nytt.

Åh, hundar! Schäferläppar är också väldigt smidiga! Min tik kan ta upp en synål från golvet :o

Jag har även hittat ett helt ägg i munnen på henne, hon bar omkring på det och såg jättelustig ut. Världens roligaste min!

Och hon har också snott en rakhyvel i duschen, den såg väl inbjudande ut kanske? Eller så ville hon raka bikinilinjen? :D

min boxer har en fallenhet till tamponger :o dyyyrt om han skulle råka svälja och den sväller :crazy: så det är inte bara dyrt att vara "kvinna" när man har en tampong marodör till hund :D

Haha! Ja det hade ju sett festligt ut! Eller det håriga bröstet...det är ju ändå en tjejhund *fniss*

Trodde först du menade MINA håriga ben *gapskratt*

Hobbe har hittat en nåldyna o tagit med sej den till sin korg... :rofl:
Han skulle väl sy nåt, trodde han...

Jotack, min lilla isländska fårska..fårhund kommer ofta bärande på diverse smågrejor. Senast var det husses medicinska schampo...tur att han inte tuggar sönder saker längre. :p Däremot blåvägrar han att bära på sin apportbock. Ha. Han vet inte att matte är envisare än en hel flock shettisar när hon väl får tummarna loss! :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Tuggben
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 814
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 431
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka