allt försvann..

astronaut

Trådstartare
Hade musik o.s.v i en speciell mapp, nu när jag skulle föra över lite låtar till mp3;n så märkte jag att i princip mer än hälften av albumen var borta - och jag har inte raderat dom .. :S någon som har någon som helst aning vad som skett? -anniz saknar redan musiken, som hon för 7;e gången måste kopiera-

Sv: allt försvann..

Använder du Windows Media Player? I så fall kan den flyttat dina filer...
Gå in på Verktyg|Alternativ... fliken Rippning. Där kan du se var filerna sparas. Där läggs även filer som Media Player katalogiserat själv, om du bockat för Ordna musik... i fliken Bibliotek.

dom fanns inte någonstans öht :/ jag har även sökt på artist/låt, utan någon som helst resultat. Kollade på det du sa men allt sparas där jag har musiken. Det 'roligaste' är att musiken under A - N (har mappar för varje artist vars namn börjar på en speciell bokstav) men musiken under N - W är borta.

Senast ändrad:

allt har löst sig nu! Deom hade på något konstigt sätt hamnat i en annan mapp :angel:

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 586
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 999
Kropp & Själ För tre veckor sen blev jag påkörd (för er som sett förra tråden, föraren är fortfarande inte hittad :() Initialt, redan på akuten...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
29 444
Senast: GotAsecret
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 284
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025