Allt för Sverige (SVT1)

Tittade på första avsnittet gillar vissa delar som när deltagarna tar del av sin släkt historia och det som rör dem. Jag ger inte mycket för tävlingarna och Anders undervisning om Sverige och svenskarna. Tycker programmet hade varit intressantare om tävlingarna gav poäng till deltagarna och t.ex. hälften åkte ut efter halva programserien baserat på vilka som fått lägst poäng. Då hade man lärt känna varje deltagare mer och alla hade fått chansen att uppleva lite mer. Men det hade väl antagligen varit ett för dyrt format.

Kom på först 30 min sent att det bara dags för ett avsnitt igen ikväll. Får se de första minuterna på play sen.

Jag tycker gårdagens program var roligt. :D
Folk flydde från dem i butiken (eller kanske snarare från kameran?), deras reaktioner under Anders sexlektion, blyga arbetare på återvinningscentralen och en av deltagarna sa något om att hon äntligen fått uppleva den tillbakadragna svensken.

Liknande trådar

Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Rosett
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
737
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama