Allt för Sverige (SVT1)

Jag ska titta, ett av de få program jag ser på tv! (jag kollar dock på play, så vet inte om jag kommer behöva vänta till kl 21..?)

//r

Har inte tittat på några säsonger för jag tyckte det blev så mycket samma varje år. Nu är jag dock lite sugen på att titta igen när jag läste om det så jag kommer att kolla några avsnitt iallafall. De hade ju tydligen gjort om det lite med mer fokus på deltagarnas upplevelser och mindre fokus på tävlingarna vilket jag tycker verkar intressant. Har tyckt det blivit för mycket fokus på tävlingarna ibland som jag faktiskt tycker är rätt ointressant del av programmet.

Jag ska försöka komma ihåg att titta. Var några säsonger sedan nu. Tydligen har de varit här i mina trakter och spelat in, så det ska bli spännande att se varför de varit här. :)

Liknande trådar

Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Rosett
·
Fritid Hade nästan glömt att det börjar idag! Kl 20 på SVT1 men första avsnittet finns redan här...
Svar
4
· Visningar
737
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama