- Svar: 18
- Visningar: 1 394
Först så vill jag säga förlåt om det här är snurrigt och så. Men jag kan typ inte tänka normalt och tappar bort mig hela tiden och det är sååå mycket tankar åt olika håll. Och är jätte jätte trött. Så kanske inte blir så tydligt men försöker mitt bästa! Men iallafall så jag fattar inte varför det är såhär. Igår när jag hade pratat med hon läkaren eller vad hon är så var jag sååå mottiverad till att kämpa mot monstret! Och först så gick det ändå ganska bra med mellanmål och lunch och sen var det som det bara tog stopp HELT. Så även fast jag verkligen försökte tänka på ponnysarna så nej det GÅR inte! Så först blev det massa bråk och sånt och sen har jag typ inte orkat säga emot till verken monstret ELLER dom på sjukhuset eller nån. Det är som att jag har slut på allt slut på ilska slut på tårar slut på alla känslor liksom. Och har nästan inte sovit på hela natten heller så säkert därför också som jag mår så konstigt idag. Fast ändå är jag sååå trött som att jag är på väg att somna hela tiden men ändå kan jag inte sova. Så nu har dom börjat prata om att jag måste ha sond om jag inte äter nu. Men det är som jag inte ens bryr mig om det heller. Så liksom jag vet att det är monstret som bestämmer nu. Och vet att jag behöver äta för att få åka hem och sen rida och så men ändå så känns det så omöjligt och hopplöst så vill inte ens försöka. Som att jag inte orkar bry mig om nånting mera. Men fattar inte varför det är såhär nu för igår var jag ju så mottiverad och nu är allt det borta. Och fattar inte hur det blev såhär nu för känns som nyss jag var hemma och i stallet och det var som vanligt. Och nu helt plötsligt så är jag inlagd och det verkar som jag ska ha sond och nu verkar dom mest inställda på att jag måste bli inlagd på bup sen och inte får åka hem. Fattar inte för det är ABSOLUT inte likt mig. Och även att jag har sett båda mina föräldrar gråta idag pågrund av mig och ja jag känner mig hemsk för det men ändå så vill eller kan jag inte ens försöka. Så ja vet inte vad man kan säga men det verkar som jag från några dagar sen så helt plötsligt är det jätte akut och blir sond och sen kanske bup. Och vet att det här låter väldigt dåligt och man ska inte säga sånt men det är typ som jag nästan hoppas och väntar på att hjärtat ska stanna eller nåt så jag bara slipper allt dethär. För orkar inte vara sjuk eller vad man ska kalla det OCH orkar inte gå mot det heller. Och det är sååå långt innan jag kanske får rida så känns som det ALDRIG kommer hända plus att jag kommer känna mig så tung då och otränad så känns elakt om jag rider då. Och jag gör så mina föräldrar är ledsna och iallafall vissa av dom på sjukhuset verkar väldigt trött på mig. Så dom vill väl bara att jag ska ha sond så dom kan ge mig massa sånt så jag går upp i vikt och att hjärtat blir bättre och sånt så dom kan slippa mig här sen. Och ja jag fattar ju att dom vill det för fattar ju att jag är jobbig men om dom bara skulle låta mig vara ifred så skulle dom inte heller behöva massa krångel med mig. Ja det är väl hur det är nu. Så ifall nån har nåt tips eller nån fråga eller vad som helst så får ni gärna skriva. Och IFALL nån vet hur det är att ha sond eller vara inlagd på bup så skulle det vara super snällt om ni berättade lite om det!