Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beror på vilket distrikt det är. Kan vara olika i olika distrikt, jag har tävlat för klubbar på olika sida om distriktsgränsen, allt i från höjder till regler för vilka som får vara med var olika!
I distriktet där jag bor finns för stor häst inte Div III och Div II, här finns Div 2,5 som rids i fem deltävlingar. Höjden är från 0,90 till 1,10, alla höjder i alla omgångar, sedan räknas resultaten ut med kofficient (stavning?) vilket lag som vinner. Dock har jag inte hört något annat distrikt som krånglat till sin divisionshoppning så mycket som detta distrikt gjort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.