Äsch, takräcket funkar väl till en 15-åring? Kunde Mitt Romney kan väl du?
Mjo, men jag vet inte hur jag ska stå ut med gnället efter 14 timmar på taket bara...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, takräcket funkar väl till en 15-åring? Kunde Mitt Romney kan väl du?
Gaffatejp.Mjo, men jag vet inte hur jag ska stå ut med gnället efter 14 timmar på taket bara...
Grattis!Oj vad vi skulle behöva rensa här hemma
Livet har varit kaos en längre tid med alldeles för mycket att göra och det syns här hemma.
Skulle verkligen behöva en container eller två och rensa ur så mycket skräp!
Synd att inte sambon är på samma nivå bara
Målet får nog bli att rensa ur framåt hösten...
Känns som att man inte hinner med något annat än fölet och hästarna, jobb och ett stundande bröllop
HA HA HA! säger jag baramen nu har jag satt ner foten, fyra stationära datorer från tidigt 80 tal kan aldrig vara bra att ha...
Tack! Jag behöver verkligen en STOR spark i baken - igen...Efter att jag och @Matmissbrukaren svävat iväg lite väl mycket med positiva försäljningar i Gnälltråden kändes det som att vi behövde en ny tråd
Jag är i ett stadie i livet då jag blivit trött på att ha mycket saker. Så jag rensar, lite i taget, och sakerna försvinner grej för grej. Men det tar ju sån tid (jag har varit en samlare...)! Ibland tappar jag helt inspirationen till detta ibland till synes hopplösa projekt... Att läsa om andra som tappert kämpar på i sitt rensande brukar ge mig pepp att ta itu med ännu en grej som ska bort.
Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt, skänkt iväg, lämnat iväg, kastat?
Fast ibland slår det helt fel och jag kommer hem med saker istället,
och vad skulle det hjälpa...Skaffa sommarstuga med tillhörande lillstuga...
Nu blev jag ju sugen på att köpa sommarstuga, tänk vad mysigt med en liten stuga med möbler som är totalt omatchande men som liksom gör hela känslan i det lilla torpet. Och en liten kamin ska det vara, och en stor färgglad trasmatta på golvet.Skaffa sommarstuga med tillhörande lillstuga...
Fick du någon slags Ernst-feeling nu eller...tänk vad mysigt med en liten stuga med möbler som är totalt omatchande men som liksom gör hela känslan i det lilla torpet. Och en liten kamin ska det vara, och en stor färgglad trasmatta på golvet.
Efter att jag och @Matmissbrukaren svävat iväg lite väl mycket med positiva försäljningar i Gnälltråden kändes det som att vi behövde en ny tråd
Jag är i ett stadie i livet då jag blivit trött på att ha mycket saker. Så jag rensar, lite i taget, och sakerna försvinner grej för grej. Men det tar ju sån tid (jag har varit en samlare...)! Ibland tappar jag helt inspirationen till detta ibland till synes hopplösa projekt... Att läsa om andra som tappert kämpar på i sitt rensande brukar ge mig pepp att ta itu med ännu en grej som ska bort.
Någon mer som tröttnat på sina saker ? Fått något sålt, skänkt iväg, lämnat iväg, kastat?
Fick du någon slags Ernst-feeling nu eller...
Haha, du får så gärna behålla varenda liten pinal du har. Bara du inte smyger in dem i mitt husSluta,du ger mig ångest! Jag har inte sål/slängt en enda pinyl från sonen,han fyller 4 snart...
Jag har dessutom ett jättestort uthus,perfekt att packa in grejer i.
@Scata
För att hålla mig kort.
Min lillstuga är full med gamla häst-grejor sedan gammelman gick bort 2012. Båda stugorna har kamin...Nu blev jag ju sugen på att köpa sommarstuga, tänk vad mysigt med en liten stuga med möbler som är totalt omatchande men som liksom gör hela känslan i det lilla torpet. Och en liten kamin ska det vara, och en stor färgglad trasmatta på golvet.
Men nej du, kom inte här med tokiga idéer, jag försöker faktiskt rensa i mitt liv
Och där jag har inte hästprylar, har farsan - fullt... Han är värre än mig, ska spara på minsta lilla grej, även om den är trasig eller urväxt.Min lillstuga är full med gamla häst-grejor sedan gammelman gick bort 2012. Båda stugorna har kamin...
Stoppa in alla prylar man har i stan, så kan man shoppa nyttoch vad skulle det hjälpa...