Det börjar bli dyra grejer det här...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyr en flyttbuss! Jag har massor du kan få hämta hos mig.Ingen dragkrok.
jag var sån med block förut, dessutom rev jag ut tomma sidor när det bara var några kvar "kunde ju vara bra om jag ska rita".... Nu river jag ut de använda papperna om det är mindre än en halva använd och sparar blocket. Är mer använt kastar jag helaMyrorna har ställt en sådan 'kur' där man kan lämna hemtextiler, kläder och skor; fick ett ryck och lämnade bort typ halva garderoben förra veckan.
Jag är en mästare på att samla på mig saker och kastar aldrig bort färdigskrivna block och annat som jag inte behöver.
jag var sån med block förut, dessutom rev jag ut tomma sidor när det bara var några kvar "kunde ju vara bra om jag ska rita".... Nu river jag ut de använda papperna om det är mindre än en halva använd och sparar blocket. Är mer använt kastar jag hela
Bara börja kastaJag kan seriöst spara ett block för en sida, dock så är jag expert på att köpa nya block hela tiden. 'Nu börjar ett nytt moment! Måste ha nytt block!', 'Åååh, vilket fiiiint block, måste ha! ' Fina tryck, roliga texter på framsidan, you name it.
Det är farligt att vi har en hurts som sväljer precis hur mycket som helst, det är bara att pressa ned alla skrivblock där.
Bara börja kasta
Jag får panik av den här tråden!
Sluta slänga fungerande grejer - de är ju Bra Att Ha!
Då skulle du se min mor då hon flyttade till en mindre lägenhet - ingen sentimentalitet där inte!
Blir jag lynchad om jag talar om att jag har skänkt bort typ alla mina leksaker jag hade som barn?
Ja mycket av mina leksaker åkte till en insamling för stadens kvinnojour Har sparat mina barbiedockor och lite småkrafs bara böcker däremot har jag svårare att göra mig av med, även barnböckerDet tycker jag väl inte att du borde bli, jag samlade ihop mina och skänkte till de som åker till barnhem i mer utsatta länder samt skänkte de mer lämpade till operationsavdelningen på sjukhuset så att de barn som blev opererade fick en innan de blev sövda.
Jag sparade ett fåtal, de som jag älskat mest och som ändå är så luggslitna.
Synd, jag har 32 band Svensk uppslagsbok från mitten av förra sekletSkåne - sticker dock norrut imorgon.
(Och lär tyvärr ha för fullt i bilen för att göra en Sverigeturné där jag rensar bukeförråd. )
Jag kan seriöst spara ett block för en sida, dock så är jag expert på att köpa nya block hela tiden. 'Nu börjar ett nytt moment! Måste ha nytt block!', 'Åååh, vilket fiiiint block, måste ha! ' Fina tryck, roliga texter på framsidan, you name it.
Det är farligt att vi har en hurts som sväljer precis hur mycket som helst, det är bara att pressa ned alla skrivblock där.
Det håller jag sakta men säkert på att plocka hem från min mormor. Det första bandet är från -40talet har jag för mig, de är jättevackra! Tyvärr väger de ett ton så det blir ett gäng böcker varje gång vi kör bil. @Monstermom, du kanske kan ta ett par med dig ner åt oss?Synd, jag har 32 band Svensk uppslagsbok från mitten av förra seklet
Skönt att höra att jag inte är ensam om att vara besatt av block! Köpte precis ett nytt ikväll, där ska det noteras bröllopsplaner. Sambon skakar bara på huvudet och tycker att jag har tillräckligt.