Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, visst? Skulle mina förråd plötsligt gå upp i rök vore jag mer tacksam än nåt annat... Jag hade sparat sovsäcken för -5, om någon.Det där är ju så sjukt. Varför sparar man på så mycket grejer man aldrig använder?? Vi hade ju inte saknat sakerna ifall vi inte hade dem.
Jag har två sovsäckar. Båda har jag vunnit som priser i hopptävlingar. Jag har använt båda, en för typ 15 år sedan och en för kanske 5 år sedan. De har hängt med i flera flyttar sedan dess. Vad ska jag med två sovsäckar till? Den ena är ner till -5 och den andra är ner till -30, men det var ju när de var nya. Hur lång livslängd har en sovsäck?? Borde jag slänga dem?
SLÄNG!!Jag har liksom gamla dvd-boxar med olika serier, inte fasen kollar jag något på dom? Tar onödig plats, särskilt eftersom allt finns på netflix
Det låter som en bra idé!
När vi flyttade hit hade vi bråttom och hivade bara i ALLT i flyttlådor. Inte direkt att rekommendera, två år efter flytten packade vi upp de sista lådorna
Dvd-boxar är fanimej det enda förutom böcker som är okej att hamstra Men då ska man väl se på serierna ibland hehe.Jag har liksom gamla dvd-boxar med olika serier, inte fasen kollar jag något på dom? Tar onödig plats, särskilt eftersom allt finns på netflix
Fick konstiga associationer....Imorgon åker min gamla assistent. Fick en nyare igår som är kraftigare.
Alla sätt är bra utom dom dåligaAtt ta in loppis-kartongen var nog det bästa som jag kunde göra. För nu gör jag ALLT annat för att slippa ta tag i den?! Städat tre byrålådor med papper och skrot. Lite mer annat har också åkt idag!
Att ta in loppis-kartongen var nog det bästa som jag kunde göra. För nu gör jag ALLT annat för att slippa ta tag i den?! Städat tre byrålådor med papper och skrot. Lite mer annat har också åkt idag!
Jag har slarvat med rensningen men rensade ut lite matvaror ur skåpen
Tradera visar hur mycket man sålt för, och sen december har jag fått in 4000:- för saker jag ändå inte använder.
Det kan nästan betala en halv shetlandsponny
När jag såg hur mycket pengar det blivit totalt trots många småsaker så blev jag mer sugen på att rensa och sälja.