Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Jag slängde ut en annons på all spets mm igår och har fått ett par bokade, men jag la nog ut det lite dyrt för ingen annan har visat intresse så jag funderar redan på att dumpa en del av priserna bara för att bli av med det. Jag behöver ta tag i vinted också men jag har ingen ork till det

Pausar lite i rensningen här pga behövt jobba typ dygnet runt. 😅

Dessutom ledsnade jag rejält på folk och känner mest :wtf: över dem. Jag har skänkt bort en massa grejer, men när folk då blir giriga och/eller gnälliga så blir jag bara förbannad faktiskt.

Sålt några smågrejer på Vinted dock, så ska ta och skicka dem imorgon. Många bäckar små! 🙂

Jag har det såååååååååååå lyxigt, i morgon kommer min vän från Stockholm ner hit o ska hjälpa mig med vinted,hon har ledsnat på att jag gnäller på ett överflöd av saker :love:
Jag har redan förvarnat om att en bråkdel av alla skit som ska ut fyller upp hela gästrumssängen :o:nailbiting::crazy:

Jag har det såååååååååååå lyxigt, i morgon kommer min vän från Stockholm ner hit o ska hjälpa mig med vinted,hon har ledsnat på att jag gnäller på ett överflöd av saker :love:
Jag har redan förvarnat om att en bråkdel av alla skit som ska ut fyller upp hela gästrumssängen :o:nailbiting::crazy:

Wow så snällt !

Tycker hon om Dalarna ? ;):angel:
Eller småländska skogarna kanske?
Jag upptäckte av en händelse att källaren börjar bli full av prylar 😅

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 521
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 599
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 974
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar