Nixehen
Trådstartare
Håller tummarna!Så det är bara att avvakta då gissar jag. Köparen har beskrivit att paketet var bra packat till Vinted, så förhoppningsvis blir det punkt 2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Så det är bara att avvakta då gissar jag. Köparen har beskrivit att paketet var bra packat till Vinted, så förhoppningsvis blir det punkt 2.
Som ätit eller kastat?Jag har de senaste dagarna rensat skafferiet på både chips och godis.
Räknas va ?
Ätit upp såklart!Som ätit eller kastat?
Eller ja det är borta iofs.
Det är bra rensning. Man ska inte kasta godsaker...Ätit upp såklart!
ExaktDet är bra rensning. Man ska inte kasta godsaker...
Kul att kunna hjälpaJag kastade en halv påse cheetos (nån typ av ostbåge som inte alls var god! Olw ska det vara!) idag, tack vare @DarkInNight så tack för inspirationen! Vanligen brukar jag äta upp men dom var faktiskt inte alls goda
Eller hur! De är inte alls goda! Urk faktiskt till och med, väldigt smaklösa!Jag kastade en halv påse cheetos (nån typ av ostbåge som inte alls var god! Olw ska det vara!) idag, tack vare @DarkInNight så tack för inspirationen! Vanligen brukar jag äta upp men dom var faktiskt inte alls goda
Wow så snällt !Jag har det såååååååååååå lyxigt, i morgon kommer min vän från Stockholm ner hit o ska hjälpa mig med vinted,hon har ledsnat på att jag gnäller på ett överflöd av saker
Jag har redan förvarnat om att en bråkdel av alla skit som ska ut fyller upp hela gästrumssängen
Jag har det såååååååååååå lyxigt, i morgon kommer min vän från Stockholm ner hit o ska hjälpa mig med vinted,hon har ledsnat på att jag gnäller på ett överflöd av saker
Jag har redan förvarnat om att en bråkdel av alla skit som ska ut fyller upp hela gästrumssängen
Eller småländska skogarna kanske?Wow så snällt !
Tycker hon om Dalarna ?