Stash star fabricVilken app? Jag använder ju airtable för mina mönster, och det finns ju en flik för tyger också men har inte pallat lägga in det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stash star fabricVilken app? Jag använder ju airtable för mina mönster, och det finns ju en flik för tyger också men har inte pallat lägga in det![]()
Bra jobbat!Alla 15 bok auktioner på tradera blev sålda, 381 kr för 128 st pocket![]()
Är det pocketböcker går de åtminstone i återvinningen. Det känns lite bättre för mig i alla fall, att de kan bli nya böckerProvade sälja några böcker på Tradera, men inga bud. Nu får de åka till secondhand, om de vill ta emot dem. Tar så emot att slänga böcker, men det är alternativet om det inte går att ge bort dem![]()
Är inbundna böcker. På ÅVC här har de en egen container så jag hoppas de återvinns på något sätt! Men bara grejen att slänga böcker... känns fel.Är det pocketböcker går de åtminstone i återvinningen. Det känns lite bättre för mig i alla fall, att de kan bli nya böcker![]()
Håller helt med om det! Det är en akilleshäl hos mig också.Är inbundna böcker. På ÅVC här har de en egen container så jag hoppas de återvinns på något sätt! Men bara grejen att slänga böcker... känns fel.