Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, jag ville kolla med henne, hon kunde ju kanske bara vilja tiga ihjäl honom. Men hon hade inget emot lite draghjälp.
Det som gjorde att jag sa något alls var att jag blev förbannad bara av tanken på att hon, eller någon annan, för en enda sekund skulle tänka Nä, det är nog bäst jag låter bli om en bild som hon var på väg att lägga ut - för att hon tyckte att det var obehagligt med uppmärksamhet från en gubbe.
Vad läggs det ut för konstiga bilder på ÄU som inte gubbar får titta på?
Det är inte på ardennerhästar antar jag?
Skulle vara väldigt bra om fler av din kaliber följde det exemplet. Om jag minns rätt tog "hushållerskan" ungen och flyttade ifrån dig när du raggade på andra?
När jag gick i gymnasiet kändes killar i tjugofemårsåldern som att de tillhörde en annan generation; de var "vuxna". Män i trettioårsåldern var jättegamla och hade egna barn. Gubbar i fyrtioårsåldern var föräldergamla.gav en gymnasietjej på ÄU oönskade komplimanger trots att du själv är i 50-årsåldern... Sen fortsatte du med att PM-a henne
Sexinviter var det inte, det var oönskade 'komplimanger' om hennes utseende.
I samma tråd, en bildtråd för ÄU-are, skrev han till en annan person något på temat att han ville vakna upp bredvid henne. Men hon är inte lika ung, åtminstone över 25 om jag fattat rätt.
Forumet det gällde är ett forum för ungdom; där unga människor kan prata med andra i sin egen ålder, lägga ut bilder och jämföra outfits och smink och hår... Tanken är inte att bjuda ut sig till dreglande gubbar. Bara för att möjligheten finns, är det inte alltid lämpligt att kommentera. Ibland är det bra att tänka längre än eh, näsan räcker.Söker man bekräftelse genom att lägga ut bilder på sig så får man kanske finna sig i att få kommentarer från olika typer av människor.