Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske ska ta tag i att sälja dessa också 🤔 men tror inte att det blir många kronor för de är inte så gamla och de flesta är rätt slitna
8F7FBC7B-2BE0-4816-8F1A-F4D504A2712B.jpeg
 
Det känns så skönt att äntligen se kaoset minska! Nästa annons blir nog all min extra spets (råkade köpa dubbelt och sedan har den bara blivit liggande. Någon av er sytokiga som blir sugna kanske :angel:) och alla band och snören som jag fått i fel nyans och inte kommer att använda
Är det stum eller stretch spets? Bredd? Jag syr ju en del underkläder så spets är ju "bra att ha" 🙄😬
 
Är det stum eller stretch spets? Bredd? Jag syr ju en del underkläder så spets är ju "bra att ha" 🙄😬
Jag kommer spara en del som bra att ha också 😁 Det är både och. De tre till vänster är stumma och de andra stretchiga. De stretchiga är lite glansiga i mönstret
B7BA919C-DB96-4A93-8295-7A628660ACE5.jpeg
 
Jag har lyckats rensa ur ytterligare en del saker till skänkes och lagt ut lite annat för försäljning.
En liten pryl såld idag. Hoppas på mera. Kanske är dags att uppdatera mina gamla annonser eller lägga in dem på nytt o ta bort de gamla.
 
Jag har börjat lägga upp böcker som en galning! Gillar traderas funktion att automatiskt hämta beskrivning från streckkoden, även om en får kolla stavningen lite så gör det allt så mycket lättare!

Nej men det visste jag inte att det fanns en sån funktion! Så smidigt :idea:
 
Jag fick pälsängrar så var tvungen att gå igenom...Allt. Så mycket som jag inte orkade tvätta eller har sorterat ut när jag ändå var tvungen gå igenom alla skåp&hyllor. Haha. Hemskt men det är få saker som slängdes som riktigt betydde något för mig iaf :) Hann rädda det viktigaste ( ur nyligen rengjorda lådor, suck) Tänker ändå klappa mig på axeln! Inte ens klar men det är många sopsäckar som åkt ut. Har t.o.m mystiska tomma lådor och utrymmen?! Haha:D

plus sjukt organiserat nu!
 
Jag ska rensa mina garderober och en del kläder/skor är nya eller använda en enstaka gång. Vart är det enklast att sälja sådant? Facebook, tradera?
 
Jag ska rensa mina garderober och en del kläder/skor är nya eller använda en enstaka gång. Vart är det enklast att sälja sådant? Facebook, tradera?
Vanliga kläder tycker jag är svårt att sälja på Facebook även om de är nya. Vet inte hur det går på tradera. Är det alternativa/speciell still på kläderna så brukar facebookgrupper anpassade för den stilen funka bäst för mig. Sedan finns ju sellpy också men det verkar verkligen vara hit or miss både att sälja och köpa av vad jag har hört
 
Vanliga kläder tycker jag är svårt att sälja på Facebook även om de är nya. Vet inte hur det går på tradera. Är det alternativa/speciell still på kläderna så brukar facebookgrupper anpassade för den stilen funka bäst för mig. Sedan finns ju sellpy också men det verkar verkligen vara hit or miss både att sälja och köpa av vad jag har hört

Jag anar att kläderna kan bli svåra, men eftersom den nog kommer bli en del så vore det såklart trevligt med några kronor in om det går.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 075
Senast: Jahaja
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 212
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 912
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
14 752
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp