M
mjaanoune
Har en liten på snart 4 månader. Har lagt märke till att hon kliar sig i ögonen en del.. Hon är ej röd I ögonen men blir lite röd runt om när hon håller på att gnida hela tiden.
Ser inget samband med att hon varit i närheten av vissa djur utan det bara kommer och går.
Hon är även täppt i näsan ibland. Detta kommer dock mest på nätterna (när hon ej är i närheten av några djur) och så får hon ibland näsdroppar på morgonen och sen kommer det ej tillbaka på hela dagen.
Jag ammar fortfarande, dock har jag väldigt lite mat, ammar mest för att hon tycker att det är mysigt. Ca morgon, middag, kväll.
Någon som har erfarenheter av allergier och symtomer?
Hur tidigt kan dom bli allergiska och vilka symtom brukar det vara??
Väldigt tacksam för svar!!
Ser inget samband med att hon varit i närheten av vissa djur utan det bara kommer och går.
Hon är även täppt i näsan ibland. Detta kommer dock mest på nätterna (när hon ej är i närheten av några djur) och så får hon ibland näsdroppar på morgonen och sen kommer det ej tillbaka på hela dagen.
Jag ammar fortfarande, dock har jag väldigt lite mat, ammar mest för att hon tycker att det är mysigt. Ca morgon, middag, kväll.
Någon som har erfarenheter av allergier och symtomer?
Hur tidigt kan dom bli allergiska och vilka symtom brukar det vara??
Väldigt tacksam för svar!!