Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som jag förstått det ska man ha fått ett email med instruktioner hur man aktiverar sitt konto. Har inte fått något själv men mailat supporten nu och frågat.
...men om någon har någon bättre ide så tas det tacksamt emot
Googla Aktivering+stil+konto så kommer du till en sida som ber dig om personnummer och anmälningskod. Anmälningskoden hittar du på kvittot till det antagningsbesked (antagningen.se, ladda ner pdf-filen).
Jag ska läsa en av mina valbara kurser på Lunds Universitet i höst, eller den är visst i Helsingborg såg jag när jag kollade lite mer noga... Annars läser jag på Malmö Högskola, har ett år kvar nu.
Tack, kan behövas ^^
Själva skolan börjar på måndag, men imorgon är det intro och reduktionsboll. Antar det är typ brännboll?
Ingen annan som ska dit? Elementärt på facebook
Jag ska dit! Har också lite lätt klädångest men vafan, kör på simpsons-tröja och ett par shorts á la avklippta-jeans-modell. Och reduktionsboll är en föregångare till brännboll ja! Jag är SJUKT TAGGAD! Kissat säkert 10 gånger nu på morgonen haha. Och jag är sämst på brännboll och det kommer sluta i katastrof men ja, hej hopp nu kör vi!
Skola & Jobb
Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.