Sv: Alla vi med Marsvin
Oki
Jo, jag vet. fast som du skrev lät det som att de kunde ha rött om de var zobel fast det är tvärtom
Tycker inte han ser ut som zobel på bilderna, ser ut som en blaskig svart, men det kan vi hålla på att käbbla om i evigheter
Zoblar har jag haft ett helt gäng och lite till så jag vet hur det funkar Just nu har jag Betty och Honey som är zobelagouti och Lilly som är zobel magpie. Innan har jag haft ännu fler agoutis, en brunzobel dutch satinsheltie, ett par zobel roan och den allra häftigaste! En beige zobel dalmation!
Uppfödarnamn jo
Fast födde inte upp så mycket rasdjur så det finns nog inte dramatiskt många släktingar som härstammar från mina
Ang zobelns vara och icke vara så beror det ju på om den öht har något gult på sig Har den det inte ser den ju väldigt zoblig ut på bilderna, fast än ögonen är lite för "oröda" (menar inte att de ska vara pe röda men den zobel killen jag hade innan hade mer samma ögonfärg som choklader har, svara som "blänker i rött" eller hur man ska förklara det XD).
Oki
Jo, jag vet. fast som du skrev lät det som att de kunde ha rött om de var zobel fast det är tvärtom
Tycker inte han ser ut som zobel på bilderna, ser ut som en blaskig svart, men det kan vi hålla på att käbbla om i evigheter
Zoblar har jag haft ett helt gäng och lite till så jag vet hur det funkar Just nu har jag Betty och Honey som är zobelagouti och Lilly som är zobel magpie. Innan har jag haft ännu fler agoutis, en brunzobel dutch satinsheltie, ett par zobel roan och den allra häftigaste! En beige zobel dalmation!