Sv: Alla vi med Marsvin
Bra, är man medveten om det är det lättare att hålla koll på dem med
Så mycket lösskinn har nog bara Birk här, fast han har så det räcker åt hela gänget
Fick in en SMÄLLFET omplacering en gång. Hon var så fet stackaren att hon hade skavt bort pälsen på magen och kunde knappt ta sig till mat och vatten. Hon var fet resten av livet också men vilken skillnad det blev på henne när hon bantat till "normalfet", hon var så glad och pigg! Dog tyvärr av en tumör ett år senare
Fast jag tycker det skiljer på magarna från gris till gris. Betty var inte särskilt jättestor när hon fick sina 6 medan Klarabella såg ut som hon skulle sprängas vilken dag som helst med 4. Fast visst är de mycket större om de har 4 än 2 beroende på ungarnas storlek, Bettys största vägde 78g tror jag och den minsta 46g, han klarade sig inte
Det var en fruktansvärd oturskull. Faitlane som dog vid födseln, Flamenco dog vid 6månader av satinsjukan, Felicia av öroninflammation som vägrade ge med sig, Frenzy toxade, Fee förblödde vid förlossning, bara Fiona lever
Vi får verkligen hoppas på att du får dina rödögda! Du måste lägga ut bilderna på bebbarna senare
Jag får hem en hane i mitten av februari, en pe golden/white coronet, fast han
kan vara re och då blir det inga rödögdingar
Blir Unni som ska paras först och sedan Rema om han är pe. Ska bli så spännande