Oj. Det där var det sorgligaste jag läst på ett tag.Min sambo har blivit uppraggad på ett bröllop vi var på.......av bruden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj. Det där var det sorgligaste jag läst på ett tag.Min sambo har blivit uppraggad på ett bröllop vi var på.......av bruden
Han som somnade mitt i en avsugning har liksom etsat sig fast i hjärnan på mej.. Kanske mest för att jag faktiskt gav honom en chans till och det upprepas(han onykter gång nr1, nykter gång nr2
)
Egoboost var det ja..
Hon menade att hade han inte varit ihop med mig (och vi väntat barn) så hade hon dumpat sin man för han skull.
Haha åh I feel ya.Han som somnade mitt i en avsugning har liksom etsat sig fast i hjärnan på mej.. Kanske mest för att jag faktiskt gav honom en chans till och det upprepas(han onykter gång nr1, nykter gång nr2
)
Egoboost var det ja..
Om jag känner att jag skulle tycka att jag vore lite sunkig om jag var den äldre, så har jag väl hittat något slags ungefärligt gränsvärde.Hur stor åldersskillnad är okej innan det blir ofräscht, då?
Haha åh I feel ya.
Min sambo slaknade en gång under avsugning. Idag kan vi skratta åt det men jag kände mig inte precis som en sexgudinna.![]()
Den troféhyllan..."synd, om du hade haft det hade jag velat spara
Hahahahhaha döööör!Jag kom ihåg en till. Vi hade träffats ett par gånger ute och jag följde med honom hem, vi börjar hångla, han frågar om jag har mens och jag svarar nej varpå han säger "synd, om du hade haft det hade jag velat spara din tampong".
Jag gick hem...
Oj. Det där var det sorgligaste jag läst på ett tag.![]()
Åååh typ sådär sa ett ex också när jag ville göra slut, efter två år med haha. "Jaha, men det kan inte bara du bestämma sådär". Minns inte vad jag svarade, men i mitt huvud var det extra mycket slut då.Mitt mest värdelösa förhållande stannade jag i alldeles för länge bara för att det kändes så jobbigt att göra slut. Efter två år kände jag tillslut att det fick vara nog och sa att jag inte var lycklig i vår relation och att jag ville göra slut. Hans svar var ”jaha, men det vill inte jag”. Som att det krävdes samtycke från båda för att relationen skulle ta slut. Jag blev så paff att jag inte lyckades komma på ett bra svar men tänkte väl att budskapet gått fram. På kvällen ville han att vi skulle gå ut och äta, jag trodde det var underförstått att vi skulle prata ut om relationen men han tyckte att det var ett bra läge att fria.
Åååh typ sådär sa ett ex också när jag ville göra slut, efter två år med haha. "Jaha, men det kan inte bara du bestämma sådär". Minns inte vad jag svarade, men i mitt huvud var det extra mycket slut då.
När jag efter ett tag träffade en ny, så började exet skriva till honom och påstå att vi fortfarande hade nåt ihop och sådär.. Då hade jag inte pratat med honom alls på ett halvår, och vi gick i samma klass...
Han som somnade mitt i en avsugning har liksom etsat sig fast i hjärnan på mej.. Kanske mest för att jag faktiskt gav honom en chans till och det upprepas(han onykter gång nr1, nykter gång nr2
)
Egoboost var det ja..
Haha åh I feel ya.
Min sambo slaknade en gång under avsugning. Idag kan vi skratta åt det men jag kände mig inte precis som en sexgudinna.![]()
På nåt vis är det skönt att veta att man inte är ensam i misären.Det kan nog inte bli mer osexigt, självförtroendet får sig verkligen en törn (jo, det har hänt här också)
På nåt vis är det skönt att veta att man inte är ensam i misären.![]()