Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat
Mvh Uttråkad och vabbar![]()
Min telefon ville hellre skriva "nigger" än "bigger"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat
Nja, större chans att jag kommit åt fel bokstäver på mobilen och detta var vad autocorecct tyckte var mest troligast att jag hade försökt skriva. När jag skriver du så jag vet inte vad jag skriver men autocorecct ändrar till FU regelbundet. Väldigt irreterande för FU är något vi i mitt gäng använder som ett negativt ord.Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat
Jag bor inte alltför långt ifrån en militärisk flygbas, undrar hur svårt det är att smyga in....Jag vet, någon med ett aktivt sexliv måste ta tag i detta bums.
Min erfarenhet av autocorrect är att den kan hitta på vad tusan som helst. Ett tag så kunde den ändra ord med 2 bokstäver till typ 8-10 bokstäver. Och det var väldigt konstiga ord som jag själv aldrig använde dessutom. Mkt märkligt.Vilket spännande liv @MidnightSoul måste leva tänker jag, vars autocorrect tycker att hangar är mer troligt än handfat
OTJag bor inte alltför långt ifrån en militärisk flygbas, undrar hur svårt det är att smyga in....
Min erfarenhet av autocorrect är att den kan hitta på vad tusan som helst. Ett tag så kunde den ändra ord med 2 bokstäver till typ 8-10 bokstäver. Och det var väldigt konstiga ord som jag själv aldrig använde dessutom. Mkt märkligt.
Jag skrattar så tårarna sprutar
Det här är det roligare på flera veckor, hangar![]()
Kan jag skriva upp mig? Skulle behövas...Då kan vi verkligen snacka om ett ordentligt ligg!![]()