Jag har en ursäkt, har inte haft sex på över ett år. Vad resterade buke har för ursäkt vet jag inte*puttputt*
Varför har den här tråden fått gå i ide?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en ursäkt, har inte haft sex på över ett år. Vad resterade buke har för ursäkt vet jag inte*puttputt*
Varför har den här tråden fått gå i ide?
Lyckligt monogamt giftJag har en ursäkt, har inte haft sex på över ett år. Vad resterade buke har för ursäkt vet jag inte
Din ursäkt är godtagenJag har en ursäkt, har inte haft sex på över ett år. Vad resterade buke har för ursäkt vet jag inte
Ni får ha sönder något när ni begår ert äktenskapliga umgängeLyckligt monogamt gift
Som en toastol?Ni får ha sönder något när ni begår ert äktenskapliga umgänge
YesSom en toastol?
Fan, svårt att bräcka ett hangarYes
Var väll nån som haft sönder ett hangar i tråden redan så den är tagen
Bah autocorrect bråkar med mig ska vara handfat.Fan, svårt att bräcka ett hangar
Bah autocorrect bråkar med mig ska vara handfat.
Bah autocorrect bråkar med mig ska vara handfat.
Alltid underhåller man någon
Fantastiskt! Jag kunde verkligen inte förstå hur någon kunde haft sönder en hangar men tänkte att det kanske var någon liten del av en dörr eller nåt som hade gått.
Fan, svårt att bräcka ett hangar
Haha ja det var ju tur man var kvicktänkt och stängde av vattnet innan hela badrummet var översvämmatYes
Det här inlägget går jag tillbaka till ibland. Jag skrattar varje gångVi skulle vara lite piffiga och duscha ihop i mitt badkar på en av våra första dejter. Allt gick bra fram till jag klev för långt bak i badkaret, ni vet där det börjar bli lite lutning för ryggen när man badar.
Följden blev att jag åkte på röven, fick världens fart som i en rutschkana och kom farande mot honom som ett stort V med benen rätt ut. Fällde honom typ med mufflan och slog dessutom bakhuvudet i badkaret.
Väldigt romantiskt!
Yes
Autocorecct ska vara handfat.Nu gick min fantasi i spinn
Autocorecct ska vara handfat.
Jag vet, någon med ett aktivt sexliv måste ta tag i detta bums.Jag såg det och det var ju inte alls lika fräckt som en hangar
Jag vet, någon med ett aktivt sexliv måste ta tag i detta bums.