Jo, det är som sagt rätt skönt... *har den t-shirten också*![]()
Jag har nog två..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan nog inte bli mer osexigt, självförtroendet får sig verkligen en törn (jo, det har hänt här också)
Jag har nog två..![]()
@TantAgda @athena_arabians @Lovisaleonora och alla andra som haft någon som somnat under en avsugning. Jag har somnat under sex (förvisso i en långvarig relation), partner var inte nöjd. Vi somnade även båda två mitt under sex någonting. Nykter alla gångerna.
Sex/onani är ju det bästa sömnmedlet som finns !Det KAN ha hänt en gång att både jag och karln somnade när vi var klara. Tydligen så snabbt att han inte ens hann dra ut den utan vi låg kvar i exakt samma ställning när vi vaknade en halvtimme senare...![]()
Det här med att ni pratade om era ex.@TantAgda @athena_arabians @Lovisaleonora och alla andra som haft någon som somnat under en avsugning. Jag har somnat under sex (förvisso i en långvarig relation), partner var inte nöjd. Vi somnade även båda två mitt under sex någonting. Nykter alla gångerna.
En gång så började jag hångla med en snubbe på en fest, en i bekantskapskretsen jag känt mig attraherad av länge. Hela grejen var bisarr vi satt och pratade om hur mycket vi saknade våra ex, han var dessutom i ett nytt förhållande och hade precis blivit av med oskulden. I alla fall så var han inte någon fena på att kyssas utan lyckades på något sätt täcka in hela mitt ansikte med sin mun så jag blev helt blöt i hela fejset. Det gick i alla fall vidare och vi hamnade på något rum. Väl där insåg jag att njaej det här kommer inte bli något sex, jag är helt enkelt inte tillräckligt kåt, så jag avbröt och sa att det nog inte skulle bli något sex. Han svar var: "Då är det nog bäst vi slutar nu, jag vill inte råka våldta dig?"Vilket var en mycket märkligt grej att säga speciellt som han inte ens vågat ta mig på brösten utan jag själv fick liksom indikera att det var ok genom att ta av mig tröjan. Det blev mycket märklig stämning och tillslut gick jag ut till de andra, men då fanns det inga sovplatser kvar och någon fd klasskompis övertalade mig tillslut att gå tillbaka in på rummet med snubben och sova där. Väl där sov han(?) men när jag tog på täcket så var det helt kladdigt, då tänkte jag att han dreglat i sömnen, men så här i efterhand misstänker jag att det var annat kladd. :P
En kille jag låg med hade väldigt... egen uppfattning om vad som var skönt för mig, (tänk någon som sett väldigt mycket porrfilm) när jag sa ifrån att jag inte gillade så sa han: "Fast ALLA andra tjejer jag har varit med har tyckt att det var skönt så...!"Nu blir jag påmind.
Fick kommentaren mitt ex tyckte det här var skönt. Jag tyckte![]()
FaintsEn kille jag låg med hade väldigt... egen uppfattning om vad som var skönt för mig, (tänk någon som sett väldigt mycket porrfilm) när jag sa ifrån att jag inte gillade så sa han: "Fast ALLA andra tjejer jag har varit med har tyckt att det var skönt så...!"
Jag: "Okej men jag gör inte det."
Han: "Fast då känns det som att det är dig det är fel på inte mina moves!"
Jag: "Nu är det dags för dig att gå."
Han: "Fast då känns det som att det är dig det är fel på inte mina moves!"
Det här med att ni pratade om era ex.
Kommer att tänka på han som totalt förstörde stämningen genom att säga Åh, du är så lik min fru! (Alltså inte ens ett ex)
Jag klagade på en som var hårdhänt och fick svaret Det brukar bli bra.![]()
Vad är spanna?Fler minnen kommer tillbaks.
Är ganska van vid att behöva fixa mig själv så att säga. Män kan vara lite dåliga på att ta instruktioner kombinerat med att vissa är övertygade att dom vet vad dom håller på med.
Så bad en kille spanna mig lite lött. Senaste 2 jag varit med har antingen inte gjort något alls alternativt nåt fjantig dutt. Så höll på å bli ihjälskrämd när jag bad killen i fråga göra det å han både lysande, kunde och använde båda händerna. Behöver en varningsskylt förbövelen.
Ska vara spanka min telefon vill tydligen inte skriva det ordet.Vad är spanna?
Jag såg framför mig hur en spann användes på märkliga sättSka vara spanka min telefon vill tydligen inte skriva det ordet.