Hahaha nä snacka om effektivt sätt att döda lustenKunde varit värre. Tänk den kommentaren under förspelet - hade inte blivit åka av där![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha nä snacka om effektivt sätt att döda lustenKunde varit värre. Tänk den kommentaren under förspelet - hade inte blivit åka av där![]()
Som vuxen kvinna vet jag detta med logiskt tänkande i bakhuvudet, men det är svårt att komma från att första reaktionen på plats inte direkt är "jisses vad jag känner mig sexig och het just nu"Apropå det där med att somna eller slakna under en avsugning... jag skulle gärna vilja flagga för en liten distinktion där, och för att ingetdera nödvändigtvis har något som helst att göra med hur skicklig/sexig/kåt någon av parterna är. Somna under (åtminstone början av) sex är helt könsobundet, i min erfarenhet. Litet för full(a), litet för trött(a)...Men slakna - det finns en hel handfull med förväntanskrav, prestationsångest, hjärnspöken och liknande som kan spela in, i synnerhet i ett läge där parterna inte känner varandra så väl. Sexgudinna eller ej behöver inte ha någonting med det att göra.
![]()
Hahaha nä snacka om effektivt sätt att döda lusten![]()
Det räcker med att fel tanke blandar sig in mellan alla rätta tankar för att det ska hända. Är helt övertygad om att även kvinnor ibland kan få fel tanke mellan många rätta - det är bara det att det inte kommer märkas lika tydligt i själva akten.Men slakna - det finns en hel handfull med förväntanskrav, prestationsångest, hjärnspöken och liknande som kan spela in, i synnerhet i ett läge där parterna inte känner varandra så väl. Sexgudinna eller ej behöver inte ha någonting med det att göra.![]()
Låter som de kvinnor som runkar i 180 km/h.Något som vissa gör är liksom att... pulla väldigt hårt och snabbt. Jag vet inte, många kvinnor kanske gillar det eftersom jag stött på det så många gånger, men jag tycker det gör ont.
Något som vissa gör är liksom att... pulla väldigt hårt och snabbt. Jag vet inte, många kvinnor kanske gillar det eftersom jag stött på det så många gånger, men jag tycker det gör ont.
Låter som de kvinnor som runkar i 180 km/h.
Man kommer inte nödvändigtvis snabbare fram till målet i den hastigheten.
Det försvann samtidigt som knytnävepullandet uppfanns.Näe, exakt och med lika hårt grepp som om man ska svinga iväg ett basebollträ. Vad hände med det sensuella ?![]()
Näe, exakt och med lika hårt grepp som om man ska svinga iväg ett basebollträ. Vad hände med det sensuella ?![]()
Vansinne, inte bara kramp i i armen - ont i picken sen ju!Fast ärligt talat, det där skiljer sig en god del. Det finns de som ber om just precis det greppet, vilket resulterar i kamp i underarmen efter någon minut...
Jag vågar nog påstå att det skiljer väldigt lite, då det här är väldigt individuellt.Fast ärligt talat, det där skiljer sig en god del. Det finns de som ber om just precis det greppet, vilket resulterar i kamp i underarmen efter någon minut...
Det där med hårt och snabbt, är det inte en grej från porrfilmer? Där kan det pullas på det sättet hejvilt även när tjejerna gör det själva.Jag hade något casual med en kille för länge sen. En kväll hade det varit lite fest hos honom och allt hade varit trevligt, vi hamnade i säng och sen somnade vi. Jag vaknar till av att han kliver upp, navigerar sig (spritt språngande) i mörkret till andra sidan rummet där det är en stol och en tvättkorg. Han plockar upp alla kläderna ur tvättkorgen och lägger dem på stolen bredvid, ställer sig sen och pissar i tvättkorgen.Kommer sen och lägger sig igen, eventuella kontaktförsök från min sida bemöts bara med mummel. Tilläggas ska att det var en lägenhet och inte speciellt långt till toaletten heller. Någon form av sleep walking, stackarn trodde mig inte på morgonen när jag frågade varför han pissat i tvättkorgen. Det var innan han hittat beviset.
För ännu längre sen hade jag under en längre tid spanat in en kille som jag tyckte såg bra ut, en kväll hände det sig så att jag följde med honom hem. Vi börjar ligga och han frågar om det går bra om han kommer snabbt en gång först så kan vi köra igen sen. Jag förutsatte att vi skulle fortsätta sexandet utan den penetrativa delen tills det att han var redo igen, så det var helt okej för mig. Han kommer snabbt som attan, vänder mig sedan ryggen och somnar.På morgonen kliver jag upp och går för att leta efter en toa, möter hans mamma som står i köket i sina underkläder och lagar tacos.
Något som vissa gör är liksom att... pulla väldigt hårt och snabbt. Jag vet inte, många kvinnor kanske gillar det eftersom jag stött på det så många gånger, men jag tycker det gör ont. Med någon fick jag ändå för mig att säga något istället för att stå ut med det som jag annars gjort, så jag sa väl typ "lite försiktigare, det gör ont på mig när du tar i så mycket" och får tillbaka "Huh? Ingen annan har klagat."1. Klaga? Jag kommunicerade att det som utövades inte kändes gött för mig, 2. Vad har vad andra gillar eller inte med mig att göra?
"Jaha ja men då är det ju lugnt. Carry on."? (men ska tillägga att han slutade med behandlingen och allt fortskred tillfredsställande)
Alltså nu har jag läst ifatt hela tråden och jag har skrattat så jag har gråtitDet här måste vara Bukes roligaste tråd hittills.
Dags för mitt bidrag: Jag var 16 och ville bli av med oskulden. Alltså följde jag med en random kille hem efter en kväll på krogen (jag såg äldre ut så det var inga svårighet att komma in på lokal). Han var typ 23-24, lite gammal tyckte jag men men...Vi klev in i hans lägenhet och där i vardagsrummet satt hans mamma och pappa och tittade på tv och hälsade så artigt. Det visade sig att han hade flyttat hem till pojkrummet igen när det hade tagit slut med hans sambo som han också hade ett barn med. Nåväl, vi gick in i hans rum och satte igång. Han juckade på som en kanin, jag var väl mest intresserad av att få det hela avklarat. Efter en bra stund, när jag hade börjat undra om han inte var klar snart, stönade han fram "Jag vill att det ska gå för dig"Ok tänkte jag, han väntar på mig, det är därför! Så jag fejkade väl fram något som jag tänkte skulle övertyga och tänkte att nu så, nu blir det väl klart. Men nej då, han fortsatte på samma sätt en stund till varpå han stönade "Jag vill att det ska gå för dig en gång till". Alltså va!? Men jag spelade upp samma scen en gång till bara för att försöka få slut på eländet. Minns inte om han kom eller om vi avslutade ändå. Under tiden fanns hans föräldrar i rummet intill och hade förmodligen hört min repertoar
Efteråt klädde jag på mig och gick ut i köket och fick ett glas mjölk av hans snälla mamma. Sen försvann jag hemåt ganska snabbt.
Det där med hårt och snabbt, är det inte en grej från porrfilmer? Där kan det pullas på det sättet hejvilt även när tjejerna gör det själva.
Och var drar man gränsen för den ärligheten?
”Okej, Kalle, nu när vi legat vill jag säga några saker. Du är för hårdhänt när du klämmer på brösten, jag kom inte - vet du var klitoris sitter? -, du borde kanske tvätta skrevet lite bättre och lite mer tunga när du kysser vore trevligt.”
Tillägg: ska jag vara tillsammans med människan är det väl en sak, då måste man ju komma överens om hur ens samliv ska se ut, men att slösa energi på random one night stand? Som sagt: Inte. Mitt. Ansvar.