B
Beauty_Boss
Sv: Alla som är ute o tävlar idag....
Vad hade ni som "godkänt" då? 50 lr 60 %? Det va ju grymt bra procent du fick iaf
Vad hade ni som "godkänt" då? 50 lr 60 %? Det va ju grymt bra procent du fick iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt- vi är inte i din liga
Satt ner i traven igår för första ggn o jag kom åt kassaskåpet bättre
Har inte startat ngn lokal tävling förut, men har sett en del ryttare som nog egentligen inte har där att göra.
Kan tänka mig att folk faktiskt skulle tycka dito om jag var med där.
Det där lät det
Nää. Den är nog klar för att starta msv b om jag rider lite bättre.
Har nu taskigt med programridningserfarenhet. Skulle behöva ett par tävlingar som bot mot ringrostigheten.
Jag vet hur det är.
För oss har det slagit över åt andra hållet, min är lite för toppad, och går inte att galoppera av den anledningen....
Jag ökade på krafftfodret så han fick HELA 1,2 KG, varav 500 g havre, och det räckte för att smälla till i skallen på honom.
Dessutom är han helt inne på i galopp så byter man.....
Vi får väl slåss om bästa tiden i stället.
Jag har avanmält mig idag. Kommer inte starta men jag kommer kolla på dig iallafall
Något spökar med tänderna på min häst. Typiskt.
Vad tråkigt. Ska du försöka få tid hos Torbjörn ang tänderna?
Mimus: Det är jag som har ambitionen att rida på dagens snabbaste tid!
Nä, vad ledsen jag blir för din skull.
Du får klocka mig då, om jag har snabbaste tiden....
Blir det tävlingar tre dagar i rad för dig? Det var då till att ligga i..
Själv nöjer jag mig med en klass, på lördagen. Försvarar mig med att min häst bara är fem... (Hur länge kan man använda det som ursäkt för än det ena, än det andra? )