Alla ni som har den gula terrängklockan....

T

tant agda

....hur mkt (ungefär) har ni fått betala för den? Funderar på att investera men vill inte köpa till vilket pris som helst!

Sv: Alla ni som har den gula terrängklockan....

Hej jag har för mig att vi fick ge 795:- för den klockan.men den är värd vart enda krona .Superkvalité ...........

:cool:

mmm... fick ett pris på 795:- av en försäljare på tävling idag men de var slut för tillfället men nästa helg kommer de att finnas....

795 har jag också betalt för min

tant agda skrev:
....hur mkt (ungefär) har ni fått betala för den? Funderar på att investera men vill inte köpa till vilket pris som helst!

644 men vet att hon höjt priset till 745 nu (Skåne)

Var köper man den?? Letat efter en bra FT-klocka ett atg....men de säljer ju inga i de "vanliga" ridsportsbutikerna...:(
Tips mottages tacksamt!

Kolla runt på FT-tävlingar eller kontakta Kefly för de säljer FT-klockor i Sverige och har väl återförsäljare i olika delar av landet. I Sthlm vet jag att TF HÄst och fritid (tror jag att det heter) har, köpte själv min därifrån.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
210
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 453
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Presto
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 444
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar