Alla ni som gjort filmer!!!!!

M

mimmi_pippi

Jag har ett stort problem!!! Min kära sköthäst ska avlivas imorgon:cry:. Jag vill göra ett bildspel/film med musik till för att hedra hennes minne, som jag ser att så många andra har gjort. Nu är frågan: HUR gör ni:confused: ? Vilket program använder ni er av osv. Vore jättetacksam för svar. Om jag får till en film med er hjälp så lovar jag att lägga ut den här på buke och berätta lite mer om min sköthäst och hennes historia...

Kramar / väldigt ledsen och rödgråten person.....

Sv: Alla ni som gjort filmer!!!!!

Usch orkar du verkligen tänka på sånt nu?

Synd att den ska avlivas, varför :(?

Jag använder windows movie maker, det brukar följa med i de flesta datorer, fast det är lite svårt att guida dig här hur du ska göra filmen i själva programet, det är nog något som du sj måste klura ut eller om du har någon där som kan hjälpa dig.

Så här ser en av mina filmer ut i det programet.
http://media.putfile.com/vad-varlden-gav

tröstkramar.

När jag gör filmer i WMM så sparas de i formatet WMM (konstigt...). Kan jag sen ändra dem till tex Jpg eller något annat? Svårt att hitta någonstans att lägga upp filmer i WMM format?!

Ursäkta för trådkapningen TS :o

Många upload sajter som youtube och photobucket konventerar om den till flash så det blir lätt att se.

Fast jag har inte testat om de fungerar med WMM

Liknande trådar

Relationer Jag har tänkt göra den här tråden ett tag men inte kommit till skott. Jag har skämts, känt mig dum och fånig, medverkande, "jag får...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
9 867
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar