Alla ni med golden!!

Sv: Alla ni med golden!!

Nej men vad trist :( Stackars dig. Man tror inte att sånt ska hända, speciellt inte i så unga år...

Nej, det kom väldigt oväntat både för mig och pojkvännen. Vi hade förväntat oss mer än 7 månader tillsammans med våran Felix :(

Vad heter din golden? SkallePer.. (Chip)
Hur gammal är han? 7 År
Vad gör du med din golden? Sällskapshund som följer mej på ridturer o skrotar. Kör lite små konster för kul, men Chip gillar mest att tugga på en pinne i solen eller gäsa i nån skugga.. Är ointresserad av all träning o jakt.. Så en skrothund som lever livet i skogen med matte.
Bild/er:
Chip Badar
Full.jpg

Chip trött i skogen
Full.jpg

Chipp på sin fäll
Full.jpg

Vad heter din golden? SkallePer.. (Chip)
Hur gammal är han? 7 År
Vad gör du med din golden? Sällskapshund som följer mej på ridturer o skrotar. Kör lite små konster för kul, men Chip gillar mest att tugga på en pinne i solen eller gäsa i nån skugga.. Är ointresserad av all träning o jakt.. Så en skrothund som lever livet i skogen med matte.
Huntret's Skalle-Per från Carina o Håkan Sellén?
Är det han eller du som är ointresserad av träning och jakt?;)

Liknande trådar

Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min 6-åriga rottweilertik fick förra veckan bortopererat fyra knölar. En under ögat, en på bringan, en på ena bogen och en på nedre...
Svar
5
· Visningar
8 258
Hundhälsa Min gamla BC har haft liggsår på armbågarna ett tag. först var det inte så farligt, bara små skorpor. Nu har hon börjat slickar...
Svar
5
· Visningar
1 787
Senast: Grana
·
Hästvård jag ska eventuellt köpa ett föl som nästan är blind på ett öga, hon föddes med detta och är 4 månader idag och det ska inte ha blivit...
2
Svar
32
· Visningar
4 808
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar