Nej, du påstår alltså att kvinnor kanske på elitnivå kan nå upp i styrka som en vanlig otränad man.Det är inget som är fel med det inlägget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, du påstår alltså att kvinnor kanske på elitnivå kan nå upp i styrka som en vanlig otränad man.Det är inget som är fel med det inlägget.
Risken är dock att med en sådan störd man som begår så grova brott förmodligen inte slutar för att kvinnan är stark. Förmodligen kommer överfallen bara bli ännu grövre då han måste ta till andra medel för att övermanna kvinnan.Fast du kan ju hindra att brotten sker igen av samma gärningsman ? Dessutom ju fler brott som löses upp desto fler vågar anmäla och desto färre vågar göra övergreppen.
Och även med tillägget att det är väldigt få kvinnor som tränar på ett sådant sätt att dessa blir starkare än vanliga män. Inlägget i sin helhet är korrekt.Nej, du påstår alltså att kvinnor kanske på elitnivå kan nå upp i styrka som en vanlig otränad man.
I de bästa av världar skulle det inte vara krig och inga brott. Inte ens att folk kör för fort på E4:an eller rattfull. Vilket förhoppningsvis autonoma fordon kommer lösa .
Problemet ligger hos individerna som gör brottsgärningarna såklart.
Men snälla, det du skriver är ju att män oavsett hur kvinnan tränar kommer vara starkare än kvinnan och då gäller det otränade män. Förutom dom få kvinnor som tränar styrka på en högre nivå, dom kanske når upp till en otränads mans styrka.Och även med tillägget att det är väldigt få kvinnor som tränar på ett sådant sätt att dessa blir starkare än vanliga män. Inlägget i sin helhet är korrekt.
Du påstår att jag säger att alla kvinnor är svagare än alla män. Jag har från början varit tydlig med att påpeka att bortsett från extremer så kommer män vara starkare än kvinnor. Ändå väljer du att fokusera och repetera en del som jag inte sagt överhuvudtaget och som inte ens stämmer överens med vad jag har sagt allmänt. Varför?
Fast att få bilder på bröst och rumpor är ju inte ens nästan samma sak som att få bilder på någons könsorgan.Det är väl rätt givet att de flesta kvinnor får dickpicks men vi män får tutt & rövbilder istället.
För skojs skull kollade jag på fb och de 10 senaste vänförfrågningarna är från (okänd kvinna) bilden föreställer kvinna i tight kort klänning, taget från sidan med stor byst och rejäl bakdel, men smal midja.
Varför?
Jag är fullständigt ointresserad och accepterar inte vänförfrågningar från de som inte har någon vän till mig redan och ingen har det. Detta har accelererat sen jag ändrade status till singel.
Jävligt irriterande.
Det är FORTFARANDE inte vad jag skriver. Det är inte oavsett hur man tränar. Väldigt få kvinnor tränar dock på ett sådant sätt att dessa blir starkare än vanliga män. Och ja det är en väldigt liten andel av kvinnor som är starkare än en otränad medelman.Men snälla, det du skriver är ju att män oavsett hur kvinnan tränar kommer vara starkare än kvinnan och då gäller det otränade män. Förutom dom få kvinnor som tränar styrka på en högre nivå, dom kanske når upp till en otränads mans styrka.
Jag tolkar det som i princip att alla kvinnor mer eller mindre oavsett träning är svagare än otränade män. För det är så få kvinnor som tränar på den nivån att dom når upp till en otränad mans styrka att dom knappt kan räknas.
Hur kan jag tolka det du skriver på ett annat sätt?
Troligtvis, men veta kan man ju bara om man accepterar vänförfrågan.Sådana vänförfrågningar är oftast fishing, dom vill ha dina pengar om vi säger så.
Då måste man ju göra en bedömning av återfallsrisk för personen och se till att den inte kommer ut i samhället igen.Risken är dock att med en sådan störd man som begår så grova brott förmodligen inte slutar för att kvinnan är stark. Förmodligen kommer överfallen bara bli ännu grövre då han måste ta till andra medel för att övermanna kvinnan.
Fast att få bilder på bröst och rumpor är ju inte ens nästan samma sak som att få bilder på någons könsorgan.
Hur stor är andelen överfallsvåldtäkter utförda av okända män? Hur många av dessa är serievåldtäktsmän o hur har du tänkt dig att dessa skall förhindras att släppas ut igen?Då måste man ju göra en bedömning av återfallsrisk för personen och se till att den inte kommer ut i samhället igen.
Hur stor är andelen överfallsvåldtäkter utförda av okända män? Hur många av dessa är serievåldtäktsmän o hur har du tänkt dig att dessa skall förhindras att släppas ut igen?
Alltså ogilla på händelsen, men så viktigt inlägg!När jag var med om ett övergrepp var personen mindre än mig. Jag var säkert starkare. Men jag var inte beredd. Och saker hann hända innan jag kom loss.
Men när vi pratade sen så hade han inställningen att man får göra vad man vill med den andres kropp. Jag hade sagt nej till detta men han tänkte att jag säkert ville ändå. Tjejer gillar män som tar för sig etc.
Typiska idiotiska grejer som vissa killar får för sig.
Precis som jag skrev, att kvinnor kanske kan komma upp på styrkenivån om dom tränar på ett sådant sätt, alltså som du skrivit på toppnivå, vilket väldigt få kvinnor gör. Att väldigt få kvinnor är starkare än en otränad man. Det är vad du skriver.Det är FORTFARANDE inte vad jag skriver. Det är inte oavsett hur man tränar. Väldigt få kvinnor tränar dock på ett sådant sätt att dessa blir starkare än vanliga män. Och ja det är en väldigt liten andel av kvinnor som är starkare än en otränad medelman.
Nej det tror jag inte kommer att ske i någon större omfattning, o andra sidan är de väldigt få så jag fattar inte att tråden blivit så lång. En del av de flitigaste skribenterna, inklusive dig själv verkar inte ha en aning om ämnet ni avhandlar.Vet ej.
Vet ej.
Men tror du att dessa serievåldtäktsmän kommer sluta om patriarkatet stoppas ?
#567Precis som jag skrev, att kvinnor kanske kan komma upp på styrkenivån om dom tränar på ett sådant sätt, alltså som du skrivit på toppnivå, vilket väldigt få kvinnor gör. Att väldigt få kvinnor är starkare än en otränad man. Det är vad du skriver.
Du skriver ju hela tiden det jag skriver att du skriver som du påstår att du inte skriver. Kan du berätta vad skillnaden är på det jag skriver?
Men allt det har du ju påtstått och fortsätter påstå dessutom hela tiden.#567
Det är biten att kvinnor inte kan bli lika starka som en vanlig man oavsett träning som ifrågasätts. Och där är det ingen fakta.
Fast det är ju tydligen bevisat att inte ens den mest vältränade kvinnan är starkare än en soffpotatis till man. Förutom kanske någon enstaka vältränad kvinna då. Så inte så konstigt om man ska gå på vad vissa påstår att även idrottskvinnor bli utsatta..
Du skriver ju det hela tiden. Att kvinnor inte ens om dom tränar kan bli starka som män som inte tränar alls.
Jag har redan förklarat precis hur jag menar och jag orkar inte med att folk konstant ska missförstå något jag har varit väldigt tydlig med. Speciellt #575 verkar bara vara ett försök att dumförklara mig.Men allt det har du ju påtstått och fortsätter påstå dessutom hela tiden.
Det är ju en så försvinnande liten del kvinnor som tränar på toppnivå att dom knappt kan räknas, alltså enligt dig så är inte kvinnor starkare än män om dom inte ligger på mer eller mindre elitnivå. En nivå som så få kvinnor ligger på att dom knappt kan räknas.
Inlägg #139Hur stor är andelen överfallsvåldtäkter utförda av okända män? Hur många av dessa är serievåldtäktsmän o hur har du tänkt dig att dessa skall förhindras att släppas ut igen?
Ungefär lika få som överfallsvåldtäktsmän.Men allt det har du ju påtstått och fortsätter påstå dessutom hela tiden.
Det är ju en så försvinnande liten del kvinnor som tränar på toppnivå att dom knappt kan räknas, alltså enligt dig så är inte kvinnor starkare än män om dom inte ligger på mer eller mindre elitnivå. En nivå som så få kvinnor ligger på att dom knappt kan räknas och då räknas som undantagen som knappt finns.
Så igen kan du förklara skillnaden på det jag skriver att du skriver?