Presto
Trådstartare
Är alla hästkliniker lika dyra? Jag blir så trött på "vår" klinik! Inte nog med att vet. (vi har haft 2 olika) ALLTID kommer minst 20min försent. En gång var det för att vet. var ute och rastade sin hund, och kunde absolut inte göra det på den LEDIGA tiden innan.
Men iaf så skulle vi ner och endast göra böjprov. Kan väl inte bli så dyr tänkte vi. Först fick jag springa med Presto efter att veterinären böjt benen, sen ville vet att jag skulle longera i trav ett varv i båda varven. (vet var mer intresserad av sin mobil). jaja tänkte vi. Presto var ren i alla benen.
Vad tror ni det landade på?
1588 kr
Jag tycker det låter jättedyrt. Det enda vet behövde göra var att böja benen och kolla på när jag sprang med Presto!
Eller är det bara jag som tycker att det var dyrt?
Men iaf så skulle vi ner och endast göra böjprov. Kan väl inte bli så dyr tänkte vi. Först fick jag springa med Presto efter att veterinären böjt benen, sen ville vet att jag skulle longera i trav ett varv i båda varven. (vet var mer intresserad av sin mobil). jaja tänkte vi. Presto var ren i alla benen.
Vad tror ni det landade på?
1588 kr
Jag tycker det låter jättedyrt. Det enda vet behövde göra var att böja benen och kolla på när jag sprang med Presto!
Eller är det bara jag som tycker att det var dyrt?