Alla dessa plastburkar..

Masqueradee

Trådstartare
Jag måste väll erkänna att jag är något beroende av TBS-produkter.. Med detta följer att jag har massor av plastburkar stående hemma efter att ha använt upp diverse body-butters och liknande produkter. Det känns så himla onödigt att slänga dessa så jag tänkte höra efter om ni har något bra användningsområde för dessa, alternativt hur man kan "pynta" dom så att det inte syns vad den ursprungliga användningsområdet varit :)

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 544
Senast: Imna
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 737
Senast: cirkus
·
Katthälsa Jag behöver skriva av mig känner jag. Har under några dagars tid haft en gnagande oroskänsla över att flytta och inte kunna ta med mina...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: fiao
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 777
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar