Alla dessa fodertillskott.....

Sv: Alla dessa fodertillskott.....

**raderat** Såg att milly redan svarat.

Jag säger inget utan att veta vad jag pratar om. I såna fall skriver jag "jag tror", eller "kanske".

Nej tack. Du skrev ju i första inlägget, så varför ska jag läsa detta då ??

För att jag trodde att du kanske ännu tvekade när du skrev lite trotsigt (enligt min uppfattning) : "Jasså säger du det."
Ville göra det TYDLIGT men du verkar ha tagit illa upp? :crazy:

Förra året var stallets hösilage verkligen kanonbra! Behövde bara ge lite fibergi + tokosel för att hösilaget inte uppfyllde min hästs behov av det.

Nu har analysen inte kommit än, men jag antar att det kommer bli tokosel som "fodertillskott". Ger henne även aloe vera, för päls, hovar, och hälsan i övrigt.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
689
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 116
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 954
  • Artikel Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka