All info om Nimbusz ox

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rosen892
  • Startdatum Startdatum
R

rosen892

Hej!
Jag vill ha lite info om vad Nimbusz har gjort när var hingst och avel??
Jag har en son från han som är född 1994 Cactusz han tävlar lite i distansridning lite lätt nu.
Jag vill så gärna veta vad han har gjort om har tävlat nåt eller han bara varit avelshingst och hur han ser ut. mail mig gärna på simba_109@hotmail.com
Mvh sara

Sv: All info om Nimbusz ox

Jag har tyvärr ingen bild på nimbusz, men jag ägde också en son efter nimbusz född -84.
Gard var avelsvärderad och vi tävlade också ett par distansritter.
En av Gards söner, Faldor ägs av landslagsryttaren Natalie löfdahl Hellström och gick sin första ritt i sommras tror jag...

Fotogaf Anette Mattsson har bilder på både Gard och Nimbusz.

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 861
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 668
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 269
Senast: sorbifolia
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 453
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III