All at once

simpan

Trådstartare
Någon som använt All at once i år och väntar avkomma till våren?

Intresserad av honom till mitt KWPN-sto till våren, hade varit roligt att hinna se nån fölunge innan jag bestämmer mig =)

Åsikter och tycke om honom?
 
Sv: All at once

Jag har själv spanat in honom, tycker att han verkar trevlig. Väldigt trevlig stam!
Kan själv tänka mig att använda honom till nästa år, men valet är ännu inte klart.

Eftersom han inte finns med på betäckningsstatistiken för 2013, så blir det svårare med att se hur mycket han har betäckt i år. Dock registreras det i KWPNs register.

Det enda jag hade önskat var att han hade lite mera aktiva bakben :)
 
Sv: All at once

Ja, det är synd att han inte finns med i statistiken.

Någon måste det ju finnas som betäckt med honom ändå tycker jag =)

Så var är ni som använt honom?!?
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 585
Senast: Lobelia
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 972
Senast: Amha
·
  • Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 826
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tips på bra skomakare!
  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp