All at once

simpan

Trådstartare
Någon som använt All at once i år och väntar avkomma till våren?

Intresserad av honom till mitt KWPN-sto till våren, hade varit roligt att hinna se nån fölunge innan jag bestämmer mig =)

Åsikter och tycke om honom?

Sv: All at once

Jag har själv spanat in honom, tycker att han verkar trevlig. Väldigt trevlig stam!
Kan själv tänka mig att använda honom till nästa år, men valet är ännu inte klart.

Eftersom han inte finns med på betäckningsstatistiken för 2013, så blir det svårare med att se hur mycket han har betäckt i år. Dock registreras det i KWPNs register.

Det enda jag hade önskat var att han hade lite mera aktiva bakben :)

Sv: All at once

Ja, det är synd att han inte finns med i statistiken.

Någon måste det ju finnas som betäckt med honom ändå tycker jag =)

Så var är ni som använt honom?!?

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 631
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 118
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 879
Senast: starcraft
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 721
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?