Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och äldsta dottern experimenterar lite. Vi hivar i oss det mesta. Senaste lyckade var en lite vattnigare kokosmjölk tillsammans med lite banan som mixades, krossad is och eventuellt lite mjölk. Den går kanske mer in under smoothie. I dotterns ögon är det en drink i alla fallHar ni tips på alkoholfria drinkar? Antingen recept som man kan göra hemma, eller ännu hellre, förslag på alkoholfria drinkar man kan köpa på krogen. Alla möjliga förslag tas emot, dela bara med er av vad ni gillar!
Jag bad om en alkoholfri drink ute häromdagen och fick en jättegod fläderdrink, vad jag kunde se var det bara koncentrerad flädersaft, massa krossad is, citronskivor och tonic samt en kvist mynta i.
Ginger beer är trevligt när man är ute, eller om man handlar på systemet (helst Fennimans). Hemma så gillar jag lika delar apelsinjuice eller äppelmust och mineralvatten. Enkelt och gott!Har ni tips på alkoholfria drinkar? Antingen recept som man kan göra hemma, eller ännu hellre, förslag på alkoholfria drinkar man kan köpa på krogen. Alla möjliga förslag tas emot, dela bara med er av vad ni gillar!