Veterinärklinik i Göteborgsområdet.Är inte det en veterinärkedja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinärklinik i Göteborgsområdet.Är inte det en veterinärkedja?
NopeÄr inte det en veterinärkedja?
nej jag tänker på svenska Blå StjärnanVeterinärklinik i Göteborgsområdet.
Kanske syftar på svenska blå stjärnan som är en frivillig försvarsorganisation som tar hand om lantbruksdjur vid kriser och katastrofer?Är inte det en veterinärkedja?
Skillnad på Blå Stjärnan och Svenska Blå Stjärnan.
Förlåt ursäkta att jag är otydligSkillnad på Blå Stjärnan och Svenska Blå Stjärnan.
Vad är det mer exakt?Viltrehabilitering hade jag valt att skänka pengar till. De är i stort behov av alla bidrag de kan få.
Detta.Voov, organisation som tar hand om våldsutsattas djur så de kan fly från sin våldsverkare.
Det finns få skyddade boenden som tar emot djur.
https://voov.nu/
Det låter ju helt fantastiskt, någon som gör skillnad i långa loppet.Brooke, en UK baserad "entity" som startade nagon gang pa -30 talet efter WWI. De utbildar djuragare runt varlden i hur man tar hand om djuren, darmed far djuragarna friskare djur som kan jobba langre sa de kan forsorja sin familj och djuren mar battre och har ett gott liv.
Jag har sag hur de jobbade i Cairo, Egypt, men hastar, asnor, och kameler under 80-90 talet. De gjorde en varld av skillnad, bade for djuren och manniskorna. Nar djuren madde battre och la pa sig vikt gjorde aven manniskorna det. En fantastisk organisation.
Brooke Organization
Ställen som tar emot skadat/sjukt/föräldralöst vilt. Om möjligt så rehabiliteras djuret och släpps ut i det fria igen. De rycker också ut vid katastrofer som t.ex om oljeutsläpp skett och mängder av fåglar behöver saneras för att överleva.Vad är det mer exakt?
Det låter ju helt fantastiskt, någon som gör skillnad i långa loppet.
Men antar att det inte finns någon info på svenska?
Prince Fluffy Kareem? De är brittiska men arbetar i Egypten.Jag skulle skänkt till de som räddar hästar och åsnor i Kairo (Egypten). Kommer inte ihåg vad de heter men hörde ett inslag på SR P1 för något år sedan om deras insats. Tror även det gick ett TV inslag om dem på SVT i samma veva.
Eller till Willie Nelsons gård i USA. Han tar hand om övergivna hästar som sedan hyrs ut eller säljs till häst människor över hela USA.
Jag skulle skänkt till de som räddar hästar och åsnor i Kairo (Egypten). Kommer inte ihåg vad de heter men hörde ett inslag på SR P1 för något år sedan om deras insats. Tror även det gick ett TV inslag om dem på SVT i samma veva.
Eller till Willie Nelsons gård i USA. Han tar hand om övergivna hästar som sedan hyrs ut eller säljs till häst människor över hela USA.