nice and happy
Trådstartare
Jag har en bordercolli/stövar hane på 11år. Han är väldigt stor i kroppen, men är av den smalare typen. Det har han alltid varit med nu har han magrat av ytterligare på några dagar pgr att han knappt äter nå. Han får doggy hund foder, små bitar. Har försökt blandat i massa mjukmat, maträster, kött mm. Men då slickar han bara på det el äter jätte jätte lite. Han har ingen aptit. Har försökt mata honom menhan blir bara sur & går. Det var varit så i några dagar, kanske 5dagar. Han har tappat apptitetn totalt & eftersom han inte äter så orkar han inte gå så mycket. Han blir trött efter ca 10min, då får man gå hem. Han har varit frisk & kry tills nu. Han har varit lite trött ibakdelen när han liggat still länge & skall resa sig & har lite dålig balans i baken när han försöker leka med boll & andra hundar. Jag tycker så suynd om honom. Är detta ett dåligt teckan på ålern & att det är dax snart? El kan han ara vara lite sluk el av värmen...
Har aldrig haft en sådan gammal hund & är jätte orolig! Han är ju min lilla baby
Har aldrig haft en sådan gammal hund & är jätte orolig! Han är ju min lilla baby